Знання — єдиний ресурс, яким можна ділитися безкінечно. Саме тому корпоративний брифінг-центр Lenovo відіграє ключову роль в успіху компанії. За рік це місце відвідують понад 1,5 тис. осіб, тут проводять близько 400 заходів. Дізнайся, як завдяки демонстрації інновацій компанія залучає все більше клієнтів і партнерів.
За словами старшого віце-президента та директора з роботи з клієнтами Lenovo Data Center Group Родеріка Лаппіна (Roderick Lappin), шанс успішного залучення клієнта, який відвідав центр, перевищує 80%. Цей показник більш ніж удвічі вищий за аналогічний під час використання стандартних ринкових практик. Центр — реальна можливість для партнерів компанії залучати нових клієнтів завдяки передовим технологіям, які пропонує Lenovo.
Наразі в компанії є три корпоративних брифінг-центри: в Ролі (Північна Кароліна, США), Штутгарті (Німеччина) та Пекіні (Китай).
Запрошуємо тебе до брифінг-центру Lenovo в Ролі. Отримай нові знання, відвідай «контактний зоопарк» технологій, оціни незвичайні рішення в організації бізнес-простору і відкрий світ вражаючих можливостей.
Інновації — для людей
Розібрати на частини експонат, дізнатися, що «в коробці», і зрозуміти, за що відповідає кожен елемент системи. Хто сказав, що інноваційні рішення мають бути чимось недосяжним і незбагненним? На круглих поворотних стендах розміщені продукти Lenovo — від процесорів і до центрів обробки даних. Уся інформація про конкретний пристрій та застосовані в його виробництві технології виводиться на великий екран. Обертаючи стенд, люди бачать як продукт у всій красі, так і відомості про нього.
Тривимірна цифрова копія серверів ThinkSystem в натуральну величину — одна з найцікавіших технологій. На 3D-екрані представлений перелік понад 100 продуктів Lenovo для центрів обробки даних (ЦОД). Кожен продукт можна з легкістю розглянути в деталях. Достатньо доторкнутися до зображення будь-якого компонента — і на екрані з’являться його тривимірна цифрова модель, а також опис усіх особливостей і можливостей.
Приручити технології — легко
Центр «зелених рішень» Lenovo — одне з найбільш примітних місць в будівлі. Це невеличкий центр обробки даних, де можна вилучати та розглядати працюючі компоненти системи. «По суті, це «контактний зоопарк» наших технологій», — зазначив старший фахівець із продукції Lenovo Стів Лешорн (Steve Loeschorn).
Це демонстраційна арена, на якій пан Лешорн і його колеги діляться реальними прикладами використання та технічними знаннями про програмно-визначальну інфраструктуру ЦОД Lenovo, системи охолодження й інновації, зокрема штучний інтелект. Коли стійка відкрита, на екрані відображається масив інформації про продукти, сторонні технології та їхні переваги, а також приклади застосування у виробництві.
MareNostrum — море нових рішень
Одна з головних окрас центру — величезна фотографія-триптих. На ній зображений «найкрасивіший суперкомп’ютер у світі» — MareNostrum (лат. — Середземне море). Він розташовується в суперкомпьютерному центрі Барселони (Іспанія) в будівлі колишньої каплиці Торре Жирона. Комп’ютер працює на потужностях Lenovo ThinkSystem. Це колосальна кількість — цілих 3 456 серверних вузлів!
Суперкомп’ютер продуктивністю 11,15 петафлопс обробляє все: від досліджень у галузях біоінформатики, біомеханіки і геному людини до прогнозування погоди та складу атмосфери.
Головна «сцена» — Show must go on!
Дізнаватися першими про новітні розробки та досягнення Lenovo, укладати угоди та обговорювати глобальні перспективи — все це партнери та клієнти компанії можуть робити в найбільшій аудиторії центру. Це стратегічно важливий бізнес-простір, здатний вмістити більше 40 осіб. Тут навчають, проводять презентації та ухвалюють стратегії виходу продуктів на ринок. Саме тут можна випробувати продукцію екосистеми Lenovo: інноваційне проекційне обладнання, мікрофони та пристрої для стабільної відеозв’язку.
Кожне місце в залі оснащено власним мікрофоном розміром із м’ячик для пінг-понгу. Один дотик — і індикатор одразу змінює колір із червоного на зелений, перемикаючи виведення звуку в аудиторії на мікрофон спікера. За словами пана Лешорна, технологія дає можливість ставити питання без необхідності підвищувати голос, щоб привернути увагу того, хто виступає.
Про внутрішній світ серверів
Важливий інструмент ефективного лекторію — практичний посібник. Тут він представлений у вигляді шасі Lenovo Flex System Enterprise із серверними блоками ThinkSystem SR950, SD530 і SR850. Всередині — цілий мікрокосмос технологій. Під час виступу спікер може вилучити будь-який із блоків і передати в зал — до рук допитливої аудиторії. Lenovo Flex System Enterprise встановлений на поворотний стенд, щоб кожен охочий міг вивчити експонат із усіх боків.
Діючу стійку з рішеннями ThinkSystem і ThinkAgile, представлену тут, також можна розібрати в навчальних і пізнавальних цілях. У компанії Lenovo впевнені: практична демонстрація дає можливість людям не просто взаємодіяти з обладнанням, а й отримувати від цього непідробне задоволення.
Надзахищені та міцні ноутбуки для бізнесу ThinkPad від Lenovo, штучний інтелект (ШІ), здатний виявляти ракові клітини... Це лише частина передових рішень, представлених у брифінг-центрі виробника. Власна ШІ-розробка має широкий спектр застосування в медицині. За даними дослідницької фірми Gartner, компанія Lenovo стала світовим лідером із постачання ПК в 2018 році — відвантажені 16 628 одиниць техніки допомогли збільшити її частку на ринку до 24,2%.
Інвестуємо в знання та експертизу
Цього року Lenovo інвестує $15 млн у масштабне розширення брифінг-центру в Ролі, будівництво має розпочатися вже найближчими місяцями. Завдяки успіху центру компанія планує побудувати нову містку аудиторію на 600 осіб, а також ресторан.
На рахунку компанії — 129 світових рекордів серверної продуктивності. Є чим пишатися, і в Lenovo готові ділитися знаннями з партнерами та клієнтами. Саме тому інвестиція в масштабування брифінг-центру така важлива для компанії Lenovo.
Джерело фото: www.crn.com