Додаткові сервіси Lenovo
Нехай історія улюблених пристроїв триває!
Стадії дбайливого ставлення до пристрою
Користуюсь 7 днів
- Щодня здмухувати пилинки.
- Ховати кожного разу від дитини та улюбленців родини.
- Обережно переносити в спеціальній сумці.
Користуюсь 30 днів
- Протерти раз на тиждень.
- «Та де ж той планшет? — Десь на дивані».
- «Оу, а без чохла наче зручніше».
Користуюсь пів року
- Протерти раз на місяць.
- «Хто поклав ноут під кота?».
- «Який гарний стікер! Я лише один наліплю».
Користуюсь рік
- «А коли ми протирали ноут?»
- «Та кіт лише пару разів полежав, а вже треба нести ноутбук на чистку».
- Схопити ноутбук із телефоном — закинути в авто.
Користуюсь 7 днів
- Жодних снеків чи напоїв поруч із ноутбуком!
- Нічого не класти на клавіатуру.
- У кінці робочого дня протирати та складати у стіл.
Користуюсь 30 днів
- Протирати по понеділках, перед нарадою.
- Ховати під кришкою оперативні документи й нотатки.
- Та що може статися на офісному столі з ноутом?
Користуюсь пів року
- «Перекус за ноутом — шлях до збільшення продуктивності».
- Лайфхак: кришка ноутбука — чудова таця.
- Вазу з квітами ставте на мій стіл, тут гарне освітлення.
Користуюсь рік
- Схопити ноутбук із телефоном — закинути на переднє сидіння авто.
- Чогось екран став занадто тьмяним, може протерти?
- «Упс, ця пляма на кришці, мабуть, від гарячої піци з минулого дня народження».
Який сценарій більш ймовірний для тебе?
Сервіси Lenovo для випадків, коли техніка «потерпає»
Як сервіси Lenovo захищають пристрої та позбавляють головного болю?
Дізнайся у відео

Lenovo Premium Care
Навіть якщо ти дуже любиш розбиратися в інноваційній техніці та програмному забезпеченні, не завжди є час і можливості для цього. Коли треба швидко налаштувати все необхідне для роботи чи розваг, на допомогу готові прийти реальні люди. Сервіс Premium Care — висококваліфікована підтримка, яку ти отримаєш у зручний спосіб: за телефоном, у чаті чи на e-mail. Зранку і до ночі* технічні експерти компанії Lenovo будуть з тобою на зв’язку з будь-яких технічних питань.
*Сервіс Premium Care в Україні доступний: понеділок–п’ятниця щодня з 08:00 до 23:00, окрім святкових днів.
Захист від випадкових пошкоджень
Пристрої живуть доволі бурхливим життям, часто сповненим пригод і подорожей. Тож варто подбати про захист техніки заздалегідь. Хтось може зіштовхнути твій ноутбук, песик може застрибнути на диван, не помітивши пристрій, або дитина не надто обережно закине планшет у рюкзак — статися може будь що. Ця послуга вбереже тебе від стресів через несподіванки з пристроєм.

Залиш накопичувач собі

Цей сервіс допоможе тобі убезпечити дані з твого пристрою, якщо потрібно здати його в сервіс. Персональні фото та відео, інформація, обмежена договорами конфіденційності, — залиш усе це під своїм пильним наглядом.
Додаткова сервісна підтримка
Для тебе — можливість користуватися зручним сервісом від виробника. Тобі доступні три види додаткового обслуговування: Carry in (базовий рівень), Onsite (виїзний сервіс), Premier Support (комплексна Прем'єр підтримка пристроїв).

Подовжена гарантія
Гарантійне обслуговування допомагає користувачам не перейматися та заощаджувати, якщо з роботою пристрою раптом щось іде не так. До кінця дії терміну базової гарантії на комп’ютерну техніку ти можеш придбати подовжену гарантію на 1 або 2 роки додатково. Дізнайся подробиці в наших консультантів.
Гарантія на акумуляторну батарею
Деякі ноутбуки Lenovo оснащені вбудованими акумуляторами. Такі батареї не призначені для самостійної заміни користувачем. Розшир гарантію на батарею до 3-х років. Це рішення дає змогу уникнути непередбачених витрат на ремонт акумулятора, якщо він виходить із ладу поза гарантійним терміном для пристрою.
Сервіси Lenovo — користуйся пристроями зручно, безпечно та довше!
Сервіси Lenovo можна придбати онлайн у магазині shop.lenovo.ua та в партнерських мережах.
Будь-які із цих сервісів можна активувати 24/7.
*Ознайомитися з договором публічної оферти можна за посиланням.
Маєш запитання щодо наших сервісів? Зв’яжися з консультантами служби підтримки.


