-
Прибуток у II кварталі зріс на 14%, до 13,4 мільярда доларів — найвищого значення квартального прибутку за останні 4 роки. Цей показник став третім поспіль двозначним значенням квартального приросту прибутку.
-
Прибуток до сплати податків (PTI) у II кварталі склав 213 мільйонів доларів, підвищившись на 89% порівняно з попереднім кварталом і на 503% (+178 мільйонів доларів) порівняно з показником II кварталу минулого року. Усі напрями бізнесу повідомили про зростання прибутку.
-
Основні досягнення різних напрямів бізнесу:
-
Продажі підрозділу ПК і Розумних пристроїв подолали значення 10 мільярдів доларів, що повернуло компанію на безперечне перше місце у світі з продажів ПК із часткою ринку 23,7%*.
-
Підрозділ Mobile Business Group досяг основної стратегічної мети та глобальної операційної беззбитковості бренда Motorola.
-
Підрозділ Data Center Group — найбільш швидкозростаючий постачальник серверів на архітектурі x86 із трійки лідерів**.
-
Lenovo Group оприлюднила результати II фінансового кварталу, що завершився 30 вересня 2018 р. Уже третій квартал поспіль Lenovo досягає стійкого двозначного зростання прибутку порівняно з минулим роком. Загальні продажі групи досягли 13,4 мільярда доларів, що на 14% більше II кварталу 2017 фінансового року (18% із урахуванням коливань курсів валют). Цей результат став рекордним квартальним показником за останні 4 роки. Разом із тим, компанія вже другий квартал поспіль демонструє стійке зростання прибутку до сплати податків, який склав 213 мільйонів доларів, — на 178 мільйонів доларів, або в 6 разів більше, ніж за попередній рік. При цьому зростання фінансових показників продемонстрували всі напрями бізнесу.
У II фінансовому кварталі прибуток Lenovo, що припадає на власників акцій, зріс на 91 мільйон доларів (до 168 мільйонів) і на 29 мільйонів порівняно з аналогічним періодом минулого року. Базовий прибуток на акцію в другому фінансовому кварталі склав 1,41 американського цента, або 11,06 гонконгського цента. Рада директорів Lenovo оголосила про проміжні дивіденди в розмірі 6,0 гонконгських центів.
«Оголошені сьогодні результати свідчать про те, що обрана Lenovo орієнтація на інтелектуальну трансформацію продовжує сприяти успішному зростанню виторгу та прибутковості бізнесу. Однак цифри розповідають лише частину історії. Я пишаюся тим, як ми реалізуємо обрану стратегію трансформації та виконуємо обіцянки щодо оборотності бізнесу. Немає сумнівів, що Lenovo ввійшла в період потужного та стійкого зростання. Я певен, що наша ясна місія, чітка стратегія й можливості щодо їх реалізації приведуть компанію до нових досягнень у майбутніх кварталах», — сказав голова ради директорів і виконавчий директор Lenovo Ян Юаньцин.
Огляд результатів підрозділів компанії
У II кварталі 2018/2019 фінансового року Lenovo продовжила реалізацію чергової фази інтелектуальної трансформації та досягла зростання показників завдяки як фінансовій дисципліні, так і підвищенню якості оперативного керування, а також за рахунок розширення списку технологічних інновацій у всіх ключових напрямах бізнесу. Рішучі кроки з реструктуризації бізнесу та створення нових ефективних моделей, розпочаті в попередніх кварталах, уже дають помітні результати.
Ключові бізнес-підрозділи Lenovo, що досягли значного зростання та зміцнення ринкових позицій у II кварталі:
-
Підрозділ Intelligent Devices Group отримав поштовх за рахунок синергії загальних платформ і ресурсів, досягнувши зростання продажів на 10% порівняно з минулим роком. Продажі склали 11,84 мільярда доларів.
-
У другому кварталі підрозділ ПК і Розумних пристроїв (PCSD), що входить до IDG, досяг продажів у розмірі 10,2 мільярда доларів, що на 18% більше, ніж рік тому. Уперше в історії доходи цього підрозділу подолали значення 10 мільярдів доларів. Lenovo стала беззаперечним глобальним лідером із продажів ПК із часткою ринку 23,7%. При цьому компанія лідирує й за прибутковістю, яка склала 5%. Минулий квартал приніс стійке двозначне зростання швидкозростаючих сегментів, серед яких ігрові комп’ютери Legion, робочі станції ThinkStation і тонкі та легкі мобільні пристрої YOGA, ThinkPad і ideapad. Такі результати закладають фундамент для подальшого зростання об’ємів продажів, виторгу та прибутковості бізнесу. Цей напрям бізнесу продовжує демонструвати своє бачення інтелектуальної трансформації завдяки представленим нещодавно інноваційним інтелектуальним рішенням для ринку інтернету речей (Lenovo Smart Home Essentials), які з’явилися слідом за голосовим помічником Lenovo Smart Display, представленим раніше в цьому році.
-
Підрозділ Mobile Business Group (MBG), що входить до IDG, у II кварталі також покращив фінансові показники, багато в чому за рахунок дотримання стратегії оборотності. Підрозділ зосередив зусилля на зниженні витрат, спрощенні продуктового портфоліо й концентрації на ключових прибуткових ринках. У II кварталі був досягнутий важливий рубіж — глобальна беззбитковість бренда Motorola, за рахунок зниження операційних витрат на 175 мільйонів доларів порівняно із другим кварталом минулого року. Окремо слід зазначити різке зростання відвантажень у Північній Америці — на 53,4% порівняно із II кварталом 2017 року, за умови одночасного підвищення прибутковості. Активне зростання продажів спостерігається також у Латинській Америці, де Lenovo посідає друге місце на ринку. Бізнес у Китаї значно покращив показники виторгу, обсягів продажів і прибутку (84,6%, 279,4% і 25,2% відповідно).
-
Підрозділ Lenovo Data Center Group (DCG) повідомив про зростання прибутку п’ятий квартал поспіль (прибуток до сплати податків зріс на 9,5% порівняно із другим кварталом минулого року). Виторг збільшився за рік на 58% і сягнув 1,5 мільярда доларів. Інноваційність Lenovo виявляється не лише у продуктах і рішеннях, які вона виводить на ринок, що відмінно підтверджується потужним зростанням продажів Hyperscale і Software Defined Infrastructure (SDI), а й у тому, як компанія виводить на ринок ці технології. Ключові глобальні стратегічні партнерства з лідерами ринку, серед яких компанія NetApp, значно розширили охоплення сегмента ринку зберігання та керування даними. Продажі Hyperscale продемонстрували тризначне зростання третій квартал поспіль. Продажі SDI дали значний приріст виторгу — на 150%. Це вже сьомий послідовний квартал більш ніж 100-відсоткового зростання. Динаміка підрозділу протягом кварталу була підкреслена трикратним зростанням доходів у Північній Америці та двозначним зростанням у регіоні EMEA, Китаї та Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Крім того, підвищилася й рентабельність у всіх регіонах.
* IDC CY2018 Q3 Всемирный дайджест продаж персональных вычислительных устройств.
** IDC CY2018 Q2 X86 Server Final Historical.
Основные финансовые показатели LENOVO GROUP
Во втором финансовом квартале, завершившемся 30 сентября 2018 г.
(в миллионах долларов, за исключением данных о прибыли на акцию)
|
|
|
Q2 17/18 |
|
Выручка |
|
13,38 |
11,761 |
14% |
Валовая прибыль |
|
1,794 |
1,613 |
11% |
Валовая прибыль % |
|
13,4% |
13,7% |
(0,3) pts |
Операционные расходы |
|
(1,504) |
(1,525) |
(1%) |
Отношение расходов к доходам |
|
11,2% |
13% |
(1,7) pts |
Операционная прибыль |
|
290 |
88 |
230% |
Другие неоперационные расходы |
|
(77) |
(53) |
46% |
Доход до уплаты налогов |
|
213 |
35 |
503% |
Налогообложение |
|
(40) |
118 |
N/A |
Прибыль за период |
|
173 |
153 |
13% |
Неконтролируемые интересы |
|
(5) |
(14) |
(64%) |
Прибыль акционеров |
|
168 |
139 |
21% |
Прибыль на акцию (американских центов) |
|
|
|
|