- Лідер у сфері технологічних рішень у сегменті ПК, продуктів для ЦОД і мобільних продуктів збільшив свій виторг на 6,3%. Обсяг продажів компанії склав рекордні за останні три роки $12,9 млрд.
- Порівняно з другим кварталом поточного фінансового року дохід до оподаткування зріс у 4 рази і склав $150 млн.
- Підрозділ із виробництва продуктів для ЦОД зафіксував найвищий рівень виторгу за два роки.
Lenovo Group презентувала результати за третій квартал фінансового року, що завершився 31 грудня 2017 року. За його підсумками виторг компанії склав $12,9 млрд, що на 6,3% вище від показників за аналогічний період попереднього року та на 10% вище за показники другого кварталу поточного фінансового року. Обсяги виторгу продовжили зростати в підрозділах із виробництва персональних комп’ютерів та інтелектуальних пристроїв, а також продуктів для центрів обробки даних (ЦОД). За третій квартал поточного фінансового року зафіксовано значне зростання прибутку до оподаткування — до $150 млн, що в 4 рази більше, ніж у попередньому кварталі, і майже на 50% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Керівництво компанії Lenovo пов’язує цей успіх із реалізацією трирівневої стратегії, яка визначає основні напрями роботи та розвитку компанії: посилення лідерських позицій у ключовому для компанії підрозділі, забезпечення зростання та розвитку ключових напрямів діяльності, а також інвестиції в розвиток нових технологій. Протягом третього кварталу компанія досягла збільшення обсягів продажів у підрозділі з виробництва ПК, а також зростання показників у підрозділах із виробництва продуктів для ЦОД і мобільних продуктів. Крім цього, Lenovo продемонструвала активний розвиток напрямів на базі нових технологій: пристрій + «хмара» та інфраструктура + «хмарні» технології.
Ян Юаньцин, генеральний директор і голова ради директорів Lenovo:
«Ми прискорили процес перетворень, щоб Lenovo стала лідером у всіх напрямах своєї діяльності. Ми знову побачили позитивні зміни та серйозні успіхи в кількох перспективних сегментах, у тому числі в сегментах інтелектуальних пристроїв і продуктів для ЦОД. Динаміка попереднього кварталу збереглася в усіх показниках і напрямах: обсяг виторгу, рентабельність, прибуток, інновації, продуктивність, а також рівень споживчої задоволеності. Отримані результати знову підтверджують правильність обраної та реалізованої нами стратегії перетворень».
Підрозділ Lenovo з виробництва ПК і смарт-пристроїв знову продемонстрував сильну ринкову позицію в третьому кварталі. Результати діяльності інших учасників ринку в цій галузі відповідали очікуванням, що підтвердило правильність обраного Lenovo підходу — компанія робить ставку на можливості, які відкривають напрями, що швидко зростають, та технології в цьому сегменті. Саме цим і займалася Lenovo протягом третього кварталу, зосередивши свою увагу на технологіях доповненої (AR) і віртуальної (VR) реальності. Поява нового флагманського продукту Star Wars: Jedi Challenges, створеного разом із компанією Disney на базі технологій доповненої реальності, ще раз підтвердила лідерство Lenovo в галузі VR/AR.
У підрозділі з виробництва продуктів для ЦОД продовжився процес перетворень. Крім цього, компанія добилася позитивних результатів — виторг підрозділу був найвищим за останні два роки. Цьому сприяла й загальна позитивна динаміка, яка спостерігалася в усіх сегментах і всіх регіонах збуту.
Незважаючи на серйозні виклики та високу конкуренцію на ринку мобільних пристроїв, Lenovo досягла поставленої мети. Компанія розглядає розвиток цього підрозділу саме в довгостроковій перспективі та дотримується обраної стратегії, яка забезпечує позитивні зміни тепер і можливості для стійкого зростання в майбутньому. Країни Латинської Америки, як і раніше, залишаються основним і найсильнішим регіоном для цього підрозділу. Темпи зростання в регіоні майже на 30 пунктів у річному обчисленні перевищують середньоринкові.
Валовий прибуток компанії в третьому кварталі фінансового року склав $1,8 млрд, продемонструвавши зростання на 9,8% порівняно з минулим роком і на 8,6% порівняно з другим кварталом поточного року. Валова рентабельність за підсумками кварталу склала 13,5%, що являє собою незначне збільшення порівняно з аналогічним періодом минулого року. Операційний прибуток зріс на $114 млн порівняно з попереднім кварталом. Базовий збиток на акцію у третьому кварталі склав 2,53 американського цента, або 19,72 гонконгського цента. Через це разово нараховано податок у розмірі $400 млн. Це пов’язано з переоцінкою відкладених податкових нарахувань у США, проведеною у зв’язку з недавніми змінами у податковому законодавстві. Lenovo вважає, що більш низька податкова ставка може сприятливо позначитися на результатах діяльності компанії в довгостроковій перспективі.
Додаткова інформація про підрозділи
Підрозділ із виробництва персональних комп’ютерів та інтелектуальних пристроїв:
- Відвантажено 15,7 млн ПК. Цей показник не змінився порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Обсяг виторгу зріс на 7,6% порівняно з попереднім роком і на 10,4% порівняно з попереднім кварталом — до $9,3 млрд. Компанія вже п’ятий квартал поспіль фіксує зростання обсягу продажів (у річному обчисленні). Показник рентабельності знову виявився одним із найвищих у галузі.
- У всіх регіонах збуту спостерігалася позитивна динаміка. У країнах Європи, Близького Сходу та Африки (регіоні EMEA), а також країнах Азійсько-Тихоокеанського регіону та Латинської Америки зростання обсягу продажів обчислювалося у двозначних показниках.
- Ринкова частка Lenovo у країнах Латинської Америки досягла 20%, чому сприяло значне зростання обсягу продажів у Бразилії.
Підрозділ із виробництва продуктів для ЦОД:
- Зафіксовано рекордний квартальний показник виторгу за останні два роки — $1,2 млрд. Це на 16,7% вище, ніж у минулому році, і на 25,5% вище порівняно з попереднім кварталом.
- Двозначні показники зростання та збільшення показника рентабельності в усіх регіонах збуту. Країни Північної Америки та регіону EMEA третій квартал поспіль демонструють зростання обсягу продажів у річному обчисленні.
- У Китаї компанії вдалося змінити ситуацію і досягти позитивних показників зростання виторгу в річному обчисленні, а також поліпшити показник рентабельності. Цьому сприяла стабілізація ситуації в сегменті гіпермасштабованих рішень, а також успіхи Lenovo у сфері високопродуктивних обчислень і програмно-визначеної інфраструктури.
- Восьмий квартал поспіль Lenovo зберігає за собою перше місце в рейтингу компанії Technology Business Research, яка оцінює рівень задоволеності замовників серверами Lenovo на базі архітектури x86. Крім того, розробники Lenovo додали до скарбнички компанії 88 світових рекордів у зразкових тестах продуктивності серверів, що в 4 рази більше, ніж у будь-якого іншого виробника.
Підрозділ із виробництва мобільних пристроїв:
- Обсяг продажів знизився на 5% порівняно з минулим роком, але при цьому залишився на колишньому рівні порівняно з попереднім кварталом і склав $2,1 млрд.
- Ключовим регіоном для цього підрозділу, як і раніше, залишається Латинська Америка, де спостерігалося двозначне (+37%) зростання виторгу та високий показник рентабельності.
- Протягом третього кварталу поточного фінансового року було відвантажено 5 млн смартфонів Moto Z. Значно зросли продажі модулів Moto Mods — зростання склало 64% порівняно з минулим роком.
- Позиції бренда Moto на ринку країн Західної Європи посилилися, обсяг поставок порівняно з аналогічним періодом минулого року зріс на 23%.
LENOVO GROUP
ЗВЕДЕНИЙ ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ
За фінансовий квартал, що завершився 31 грудня 2017 р.
(млн дол. США, за винятком прибутку на акцію)
|
Q3 17/18
|
Q3 16/17
|
∆
|
|
12 939 |
12169 |
6% |
|
1751 |
1595 |
10% |
|
13,5% |
13,1% |
0,4 п.п. |
|
(1547) |
(1457) |
6% |
|
12,0% |
12,0% |
– |
|
204 |
138 |
48% |
|
(54) |
(37) |
48% |
|
150 |
101 |
48% |
|
(425) |
6 |
Н/Д |
|
(275) |
107 |
Н/Д |
|
(14) |
(9) |
65% |
|
(289) |
98 |
Н/Д |
Прибуток у розрахунку на акцію (американські центи)
Базовий Розводнений
|
(2,53) |
0,90 |
Н/Д |
*Згідно з правилами фінансової звітності до зведеного звіту за 3-й квартал 2017/2018 фінансового року включено суму разового податкового платежу в розмірі $400 млн, який відображає переоцінку відкладених податкових вимог у США, проведену через недавно прийняті зміни в податковому законодавстві.