1

GameDev in Ukraine. У Києві презентували оновлене дослідження ринку ігрової індустрії України

●84% компаній створюють мобільні ігри

●Більше 50% створюють ігри для пристроїв віртуальної й доповненої реальності

●Середня зарплата (за медіаною) – $1375

У Києві презентували інтерактивний каталог українських геймдев-компаній та оновлену карту ігрової індустрії. Згідно з дослідженням, сумарна приблизна аудиторія ігор, над якими працюють українці, становить понад 770 млн користувачів. Найбільша аудиторія у гігантів – Plarium, Ubisoft та Wargaming. 84% геймдев-компаній створюють ігри на мобільних платформах, переважно для iOS та Android. Більше 50% створюють або планують створювати ігри для VR/AR-пристроїв.

Нове дослідження було проведено інноваційним парком UNIT.City разом з компанією ACHIEVERS HUB за підтримки корпорації Lenovo. Вивчити новий інтерактивний каталог та дані можна за посиланням.

Alina_Mudraja_and_Anastasia_Manina

За словами Олени Лобової, засновниці платформи ACHIEVERS HUB, далеко не всі компанії змогли взяти участь в опитування з різних причин: «У першій редакції звіту ми опитали 72 компанії. І вирішили, що будемо постійно оновлювати й доповнювати нашу карту. Багато компаній бурхливо зростають та розвиваються: такі цифри, як наприклад, кількість співробітників, постійно змінюється. Наступне велике оновлення ми презентуємо влітку 2019 року», – коментує Олена Лобова.

Також, згідно з дослідженням, найбільш популярною платформою для розробки ігор залишається Unity (69%). Улюблені жанри – Action (40%) та Adventure (42%). Майже 90% компаній розвиваються на власні кошти.

«Ми як партнер Ubisoft та кіберспортивних турнірів бачимо, як стрімко розвивається світ кіберспорту. Радує, що українці активно залучені та роблять великий внесок в цей сегмент. Кожна компанія прагне створити не просто гру, а цілий всесвіт. Це і соціальний фактор – спілкування людей з усього світу в рамках одного проекту, і розвиток додаткових навичок – мислення, прогнозування, реакції. Так народжуються світові шедеври, нові механіки й рівні гейміфікації», – каже Микола Антонюк, керівник напрямку персональних комп'ютерів компанії Lenovo в Україні.

На заході також були представлені результати зарплатного опитування, яке провела компанія VALUES VALUE – головний експерт по рекрутингу на ринку геймдева СНД. Так, середня зарплата фахівця в українській геймдев-компанії становить $1375. А програмісти отримують в середньому $2000. Повна версія дослідження доступна за посиланням.

Alina_Mudraja_and_Anastasia_Manina

«Згідно з результатами Великого зарплатного опитування геймдева СНД, з 2017 до 2018 року медіанна зарплата на ринку праці геймдева СНД зменшилася на 7%. При цьому, в Україні ми бачимо зростання компенсацій на 14,6% по медіані. За нашими даними, зарплати висококваліфікованих й затребуваних фахівців збільшилися в 2018 році в 2-3 рази в порівнянні з минулорічними показниками», – розповідає Анастасія Маніна, Chief Brand Officer компанії VALUES VALUE.

На заході також виступила Дарина Рубашна, керівник ігрового контенту й партнерств YouTube в країнах СНД та Італії. Дарина розповіла про те, як працювати з медіа-платформами та відео-блогерами.

В опитуванні взяло участь 26 нових компаній. Всього ж, дослідження охоплює майже 100 компаній.


Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи