-
Найвищий квартальний виторг за останні чотири роки (з III кварталу 2014/2015 фінансового року) — $14 млрд, що відповідає зростанню на 8,5% рік до року; показник зростає вже шостий квартал підряд.
-
Найвищий прибуток до оподаткування за весь період існування компанії — $350 млн (зріс на 133%).
-
Зафіксований чистий прибуток у розмірі $233 млн за квартал, що демонструє помітне поліпшення порівняно зі збитком у розмірі $289 млн у тому ж кварталі минулого року.
Основні досягнення різних напрямів бізнесу:
-
продажі ПК і Розумних пристроїв установили рекорд і склали $10,7 млрд (зростання 11,6% рік до року), компанія впевнено зберігає статус світового лідера в сегменті із часткою ринку 24,6%*;
-
підрозділ Mobile Business Group досяг прибутковості вперше з моменту придбання Motorola, вражаючим досягненням стало зростання продажів у Північній Америці, що перевищило зростання всього ринку на 40%, а продажі в Китаї збільшилися за рік у 4 рази;
-
підрозділ Data Center Group динамічно зростав за рахунок продуктів Hyperscale та Software Defined Infrastructure і збільшив свій відрив від конкурентів у рейтингу топ-500 суперкомп’ютерів, зберігаючи позицію лідера.
Lenovo Group оприлюднила результати за III квартал 2018 фінансового року, що завершився 31 грудня 2018 року. Група продемонструвала максимальний виторг за останні 4 роки в розмірі $14 млрд, що на 8,5% перевищує показник за аналогічний період попереднього року (і вище на 12,8%, якщо виключити валютний фактор). Компанія відзвітувала про високий доподатковий прибуток у розмірі $350 млн (зростання на 133%, або на $200 млн рік до року), це абсолютний рекорд за всю історію компанії. Усі напрями бізнесу продовжили поліпшувати свої показники.
Група продемонструвала чистий прибуток у розмірі $233 млн у звітному кварталі, що демонструє помітне поліпшення порівняно зі збитком у розмірі $289 млн у тому ж кварталі минулого року. Базовий прибуток на акцію у III кварталі склав 1,96 цента США, або 15,35 гонконгського цента.
«Коли ми розпочали свій рух у напрямі інтелектуальної трансформації, нашою метою було зберегти та прискорити темпи зростання бізнесу Lenovo, при цьому продовжуючи надавати нашим клієнтам і партнерам найкращі взірці інтернету речей, розумної інфраструктури й розумних інтегрованих рішень. Ми досягли цього та навіть зробили більше: закріпили свій статус лідера галузі й технологічної компанії, що найбільш активно розвивається. Найбільше мене тішить той факт, що Lenovo перебуває в загальному тренді галузі: ми сильні, що демонструють рекордні результати кварталу, і лише стаємо сильнішими», — сказав голова ради директорів і виконавчий директор Lenovo Ян Юаньцин.
Огляд результатів підрозділів компанії
Підрозділ Розумних пристроїв (IDG) досяг рекордного обсягу виторгу та прибутку; виторг зростає третій квартал поспіль, збільшуючись рік до року на 6,2% (до $12,4 млрд).
-
Продажі ПК і Розумних пристроїв установили рекорд і склали $10,7 млрд (зростання 11,6% рік до року), продовживши сильну динаміку попереднього кварталу. Зростання в сегменті ПК склало 16%, обігнавши ринок більш ніж на 17 процентних пунктів, рентабельність із прибутку до податків також зросла. Lenovo впевнено зберігає статус світового лідера в сегменті із часткою ринку 24,6%. Фокусування на швидкозростаючих і преміальних сегментах, таких як робочі станції, тонкі й легкі пристрої, а також візуальні рішення, обігнали зростання ринку більш ніж на 30 пунктів, ігрові пристрої — на 16 пунктів, а Chromebook — на 220 пунктів.
-
Підрозділ Mobile Business Group (MBG), що діє в рамках IDG, повідомив про перший прибутковий період із моменту придбання бізнесу Motorola в жовтні 2014 року. Це досягнення стало результатом ретельного втілення стратегії Lenovo зі скорочення витрат, вибудовування портфеля продуктів Групи та фокусування на основних ринках. Помітним досягненням став прорив на північноамериканському напрямі, де продажі Групи обігнали зростання ринку на 40 пунктів. Неймовірні результати показують і деякі інші географічні сегменти MBG: Lenovo зберігає друге місце на ринку Латинської Америки, незважаючи на коливання валютних курсів. У Китаї, завдяки новій лінійці продуктів під брендом Lenovo, група змогла збільшити продажі в 4 рази, зберігши високий рівень доприбуткової рентабельності.
-
Підрозділ Lenovo Data Center Group (DCG) повідомив про п’ятий поспіль квартал зростання прибутку (при цьому рентабельність збільшилася на 3,6 процентного пункту рік до року). Виторг підвищився на 31% і склав $1,6 млрд. Примітно, що DCG продемонструвала зростання за всіма географічними сегментами, включаючи тризначні показники приросту в Північній Америці та двозначні в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, регіоні EMEA та Латинській Америці. Спільне підприємство NetApp, яке розпочало роботу в Китаї, ще сильніше зміцнює портфель брендів і розширює бізнес-можливості групи. Hyperscale ще раз зробив значущий внесок у тризначні темпи зростання, а виторг Software Defined Infrastructure (SDI) підвищився майже на 70% рік до року. Група зберігає лідерство в сегменті суперкомп’ютерів, згідно зі списком топ-500**.
*Трекер IDC: IV квартал 2018 календарного року з відстежування комп’ютерних пристроїв в особистому користуванні.
**Джерело: список топ-500 суперкомп’ютерів, 52-ге видання, листопад 2018 https://www.top500.org/lists/2018/11/ ; група підтримує 140 із 500 найбільших суперкомп’ютерів світу, випериджаючи найближчого конкурента на 56 систем.
LENOVO GROUP
Основні фінансові показники LENOVO GROUP
у третьому фінансовому кварталі, що завершився 31 грудня 2018 року
(у мільйонах доларів, за винятком даних про прибуток на акцію)
|
|
|
III кв. 2017/2018 |
|
Виторг |
|
14,035 |
12,939 |
8% |
Валовий прибуток |
|
2,050 |
1,751 |
17% |
Рентабельність за валовим прибутком |
|
14,6% |
13,5% |
1,1 pts |
Операційні витрати |
|
(1,616) |
(1,547) |
4% |
Відношення витрат до доходів |
|
11,5% |
12,0% |
0,4 pts |
Операційний прибуток |
|
434 |
204 |
112% |
Інші неопераційні витрати |
|
(84) |
(54) |
55% |
Доподатковий прибуток |
|
350 |
150 |
133% |
Податки |
|
(85) |
(425) |
(80%) |
Прибуток/ збиток за період |
|
265 |
(275) |
N/A |
Частка міноритарних співвласників |
|
(32) |
(14) |
125% |
Прибуток/ збиток, що належать власникам акцій |
|
233 |
(289) |
N/A |
Прибуток на акцію (центи долара США) |
|
|
|
|