Lenovo Group оприлюднила результати першого кварталу 2018 фінансового року, що завершився 30 червня. Цей період став для компанії другим поспіль кварталом, у якому приріст прибутковості бізнесу обчислювався двозначними числами. Сумарна квартальна виручка Групи становила 11,91 млрд доларів, що на 19% більше показника 1 кварталу минулого року. Компанія також повідомляє про значне збільшення показника прибутку до сплати податків, який сягнув 113 млн доларів, збільшившись за рік на 182 млн. Поліпшення показників відбувається у всіх напрямах бізнесу.
У першому кварталі поточного фінансового року прибуток акціонерів Lenovo збільшився порівняно з 1 кварталом минулого року на 149 млн доларів — до 77 млн. Базовий дохід на акцію становив 0,65 американського цента.
«Завдяки послідовній реалізації триступінчастої стратегії всі напрями бізнесу Lenovo демонструють стале поліпшення фінансових показників. Компанія вже пройшла поворотну точку та увійшла до фази прискорення трансформації й підвищення темпів зростання основних показників бізнесу, — сказав голова ради директорів, старший виконавчий директор Lenovo Ян Юаньцін (Yang Yuanqing). — Надалі ми будемо підтримувати рентабельність на рівні кращих показників галузі і випереджати ринок у сегменті ПК. Серед інших першочергових завдань: оздоровлення бізнесу смартфонів, перетворення бізнесу дата-центрів на щороку більш стале джерело прибутку, а також подальші інвестиції в напрями Smart IoT + Cloud та Infrastructure + Cloud, які забезпечать компанії стійке та тривале зростання в майбутньому».
Огляд фінансових показників Групи
Звіт про результати 1 кварталу 2018/19 фінансового року відкриває нову сторінку в історії компанії Lenovo. Таких результатів вдалося досягти завдяки істотним успіхам у реалізації стратегії розвитку бізнесу та фокусуванні на «Інтелектуальній трансформації» протягом всього кварталу. Рішучі кроки з консолідації ключових напрямів бізнесу у впорядковане інтегроване підприємство, разом із акцентом на динамічні генератори доходів, дають швидку віддачу.
Минулого кварталу компанія Lenovo оголосила про створення нового підрозділу інтелектуальних пристроїв Intelligent Devices Group (IDG), об’єднавши підрозділ ПК та інтелектуальних пристроїв Personal Computer and Smart Devices Group із підрозділом Mobile Business Group. Переосмислення способів взаємодії продуктів цих бізнесів та їхнього впливу на користувачів допомогло домогтися двозначного зростання доходів групи IDG і збільшення частки ринку ПК у всіх географічних зонах. Водночас Lenovo отримує вигоду у сегментах, що активно зростають, у галузі програмного забезпечення та сервісів.
У першому кварталі всі ключові бізнес-одиниці Lenovo продемонстрували значне зростання доходів і зміцнення своїх ринкових позицій.
Група Intelligent Devices Group успішно скористалася синергією відкритих платформ і загальних ресурсів, домігшись зростання прибутку на 14% порівняно з минулим роком — до 9,95 млрд доларів.
- Вже другий квартал поспіль бізнес ПК і смарт-пристроїв (PCSD), що входить до групи IDG, демонструє двозначне зростання виручки — на 19% у річному обчисленні, зберігаючи при цьому рентабельність у 5%, що відповідає кращим показникам галузі. Lenovo стала гравцем, який зростає найшвидше серед п’яти найбільших світових виробників ПК, і повернулася на перше місце у світі за продажами ПК відповідно до інформації Gartner. Крім основного бізнесу в сегменті ПК, Lenovo продовжує інвестувати в розвиток свого портфоліо інтелектуальних пристроїв, в тому числі в рішення для розумного дому, розумного офісу, а також доповненої і віртуальної реальності.
- Група Mobile Business Group (MBG), що також входить до IDG, у першому кварталі значно поліпшила показники завдяки трьом ключовим крокам. По-перше, група скоротила операційні витрати більш ніж на 100 млн доларів; по-друге, було вдосконалено портфоліо продуктів; по-третє, Група зосередила увагу на окремих ринках із найбільш сприятливими умовами конкуренції. Оптимізація портфоліо продуктів дала можливість зосередитися на основних сегментах ринку. У першому кварталі успішно запущено нові смартфони серій Moto G та E. Виручка й обсяг продажів стабільно зростають, зокрема, в Латинській Америці, випереджаючи показники ринку. У Північній Америці обсяг продажів мобільних пристроїв Lenovo зріс майже вдвічі порівняно з аналогічним періодом минулого року, багато в чому за рахунок правильної стратегії масштабування та співпраці з чотирма основними операторами стільникового зв’язку.
Ґрунтуючись на гідних показниках четвертого кварталу минулого року, Lenovo Data Center Group (DCG) продовжила успішний розвиток, другий квартал поспіль показавши рекордну виручку в розмірі 1,6 млрд доларів. Уже три квартали поспіль Група демонструє двозначне зростання доходів, які збільшилися на 67,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Рекордно висока виручка зумовлена зростанням у сегментах Програмно-визначальних інфраструктур, Високопродуктивних обчислювальних систем і штучного інтелекту, а також Hyperscale. Програмно-визначальні продукти Lenovo, представлені під новим брендом ThinkAgile, знову показали тризначне зростання порівняно із попереднім роком. Крім того, в першому кварталі було оголошено про випуск нового багатофункціонального рішення ThinkAgile CP для хмарних інфраструктур нового покоління. Річний приріст бізнесу Hyperscale також обчислюється тризначними числами. У першому кварталі цей підрозділ підвищив валовий прибуток і диверсифікував клієнтську базу. Зберегли позитивну тенденцію і рішення для традиційних інфраструктур, тоді як рішення для зберігання даних на основі флеш-пам’яті продемонстрували зростання на 42%. Минулий квартал показав також, що Lenovo випереджає HP Enterprises. Компанія вперше посіла провідну позицію в рейтингу TOP-500 суперкомп’ютерів світу і наразі є постачальником 117 систем, що входять до нього.
Заглядаючи в майбутнє, підрозділ Lenovo Capital & Incubator Group (LCIG) продовжує інвестувати в розвиток перспективних технологій, серед яких Штучний інтелект, Інтернет речей, Великі дані, Віртуальна та Доповнена реальність для таких сегментів, як промислове виробництво, охорона здоров’я і транспорт.