1

Lenovo Group: фінансові результати за 4 квартал та 2024/25 рік

Lenovo демонструє сильні результати за рік — інновації та операційна досконалість підсилюють конкурентоспроможність

22 травня 2025 року - Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) разом зі своїми дочірніми компаніями («Група») сьогодні оголосила результати за четвертий квартал і за весь фінансовий рік 2024/25, повідомивши про значне зростання загального доходу та прибутку групи. За весь рік дохід зріс на 21% у порівнянні з попереднім роком — до 69,1 млрд доларів США, що стало другим найвищим річним доходом Групи за всю її історію. Чистий прибуток зріс на 36% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року — до 1,4 млрд доларів США, що не відносяться до Hong Kong Financial Reporting (non-HKFRS)[1]. Диверсифіковані рушії зростання Групи продовжують розвиватися, а частка доходів від некомп'ютерних продуктів зросла майже на п'ять пунктів: до 47% у порівнянні з минулим роком. Усі бізнес-групи показали високі результати, досягли своїх стратегічних намірів і фінансових цілей. Всі географічні ринки збуту отримали двозначне зростання доходів у порівнянні з минулим роком, що вказує на ефективність диверсифікованого бізнесу та стійку глобальну присутність Групи.

Результати були зумовлені не лише зосередженістю Групи на виконанні чіткої стратегії, а і її комплексною глобальною діяльністю (від проєктування, прогнозування попиту, закупівлі, до виробництва, маркетингу, продажів і послуг), моделлю виробництва ODM+, а також моделлю "глобальні ресурси/локальна доставка". За останні 20 років ведення глобального бізнесу Lenovo створила виробничу мережу, яка налічує понад 30 виробничих майданчиків (як власних, так і аутсорсингових) на 11 різних ринках з усього світу. Така модель забезпечує Групі максимальну гнучкість і стійкість в умовах невизначеності та дозволяє оперативно адаптуватися до змін на ринку.

Lenovo продовжує надавати пріоритет інвестиціям в інновації: витрати на дослідження та розробки зросли на 13% за рік, до 2,3 млрд доларів США. Минулого року відбулося кілька важливих анонсів, інвестицій і подій в рамках реалізації стратегії Lenovo у напрямі гібридного штучного інтелекту. Серед них: запуск комп'ютерів зі штучним інтелектом — Lenovo тепер займає перше місце у світі в категорії комп'ютерів зі штучним інтелектом на базі Windows; запуск першого телефону з розкладним дисплеєм з Moto AI; гіперзростання в бізнесі серверів зі штучним інтелектом; створення основних рішень і сервісів за допомогою Lenovo Hybrid AI Advantage, а також нещодавній запуск перших персональних і корпоративних ШІ суперагентів на заході Tech World у Шанхаї.

Lenovo впевнені, що завдяки фокусу на інноваціях та гібридному AI, збалансованій глобальній бізнес-моделі та гнучкому, стійкому ланцюгу постачання компанія не лише збереже, а й посилить свою конкурентоспроможність на ринку.

Рада директорів Lenovo оголосила фінальну дивідендну виплату в розмірі 3,9 цента США або 30,5 гонконгських центів на акцію за фінансовий рік, що завершився 31 березня 2025 року.

Коментар голови правління і генерального директора Lenovo — Юаньціня Яна (Yuanqing Yang):

"Це був один з найкращих років для нас, навіть попри значну макроекономічну невизначеність. Ми досягли значного зростання прибутку, причому всі наші бізнес-групи та продажі у світі зросли на двозначні показники, а чистий прибуток — зростав ще швидше. Наша зосередженість на гібридному ШІ сприяла значному прогресу як у персональному, так і в корпоративному ШІ, заклавши міцний фундамент для лідерства в цю еру штучного інтелекту. Маючи 20-річний досвід управління глобальним бізнесом і подолання викликів, я впевнений, що наша операційна досконалість і постійні інвестиції в інновації не тільки збережуть, але й посилять нашу конкурентоспроможність".

Фінансові показники:

Фінансові показники за 4 квартал

Результати четвертого кварталу 24/25 фінансового року: виручка та non-HKFRS чистий прибуток зросли на понад 20%, двозначне зростання виручки в усіх бізнесах за рік

  • Виручка Групи зросла на 23% у річному обчисленні — до 17 млрд доларів США, двозначне зростання виручки в річному обчисленні в усіх бізнесах.

  • Чистий прибуток збільшився на 25% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року за non-HKFRS[1] і склав 278 млн доларів США.

  • Intelligence Device Group ще більше зміцнила своє лідерство на ринку персональних комп'ютерів і збільшила відрив від конкурентів ще на один пункт у порівнянні з минулим роком. У той же час дохід від продажу смартфонів перевищив ринковий на 12 пунктів, а глобальний рейтинг смартфонів за доходами посідає четверте місце на всіх ринках за межами Китаю.

  • Infrastructure Solutions Group досягла прибутковості вже 2-й квартал поспіль, а її дохід зріс більш ніж на 60% у річному обчисленні. 

  • Solutions and Services Group продемонструвала 18% зростання доходів у річному обчисленні та рекордну операційну рентабельність у 22,7%

Результати за повний фінансовий рік:

Intelligence Device Group (IDG): зміцнення ринкових позицій та лідерство у напрямі персонального ШІ

Результати за 24/25 фінансовий рік:

  • Загальний дохід IDG зріс на 13% у річному обчисленні до 50,5 млрд доларів США, а операційна маржа досягла історично високого рівня - понад 7%.

  • ПК розширили своє лідерство на ринку, збільшивши відрив від гравця номер два майже на 1 пункт до 3,6 пунктів, і зберегли провідну прибутковість у галузі.

  • Обсяг продажів ПК зі штучним інтелектом перевищив запланований на рік, і Lenovo тепер лідирує у світі в категорії ПК зі штучним інтелектом на базі Windows.

  • Виручка від продажу смартфонів досягла найвищого показника з моменту придбання Motorola Mobility, продемонструвавши гіперзростання на 27% у річному обчисленні. На ринках Азійсько-Тихоокеанського регіону та Європи, Близького Сходу та Африки спостерігалося впевнене зростання, яке доповнило традиційні лідируючі позиції в Латинській та Північній Америці.

  • Бізнес планшетів досяг двозначного зростання обсягу продажів у річному обчисленні.

  • Протягом 24/25 фінансового року в асортименті ПК і смартфонів зі штучним інтелектом Lenovo представили інноваційні форм-фактори, включаючи ThinkBook Plus Gen 6 з розкладним дисплеєм, портативну ігрову консоль Legion Go S, а також ThinkPad і Yoga Aura Editions. Motorola розширила своє лідерство на ринку складаних пристроїв, випустивши новітній Motorola razr, тепер доповнений можливостями moto AI.

  • У майбутньому IDG продовжить будувати екосистему додатків на основі штучного інтелекту, щоб забезпечити безперебійну роботу на різних пристроях і в різних екосистемах, а також продовжить розробку суперагентів зі штучним інтелектом, які нещодавно були представлені на заході Tech World у Шанхаї.

Infrastructure Solutions Group (ISG): гіперзростання, прибутковість у 2-му півріччі, розвиток гібридної інфраструктури

Результати за 24/25 фінансовий рік:

  • Дохід компанії збільшився на 63% у порівнянні з минулим роком до рекордних 14,5 млрд доларів США. Операційна маржа значно покращилася, і ISG вийшла на беззбитковість у 2-му півріччі фінансового року.

  • Бізнес постачальників хмарних послуг (CSP) продовжував масштабуватися протягом року, забезпечуючи самоокупність і прибутковість.

  • Бізнес для підприємств і малих та середніх бізнесів (E/SMB) показав рекордне зростання доходу на 20% у річному обчисленні.

  • Бізнес серверів для штучного інтелекту також показав рекордний розвиток завдяки зростаючому попиту на інфраструктуру штучного інтелекту, а провідні в галузі рішення для рідинного охолодження Neptune™ від Lenovo стали ключовою силою цього стрімкого зростання.

  • У майбутньому ISG продовжить реалізацію своєї стратегії CSP і E/SMB, спростить портфель продуктів, посилить можливості виходу на ринок і підвищить операційну стійкість, щоб забезпечити стабільне, збалансоване зростання по всьому світу і стійку прибутковість.

Solutions and Services Group (SSG): двигун трансформації з високою маржею та високим зростанням, що розкриває переваги гібридного ШІ

Результати за 24/25 фінансовий рік:

  • SSG ще більше зміцнила свою роль двигуна трансформації Групи: виручка зросла на 13% у річному обчисленні до 8,5 млрд доларів США, а операційна рентабельність склала 21,1%.

  • Бізнес з надання послуг підтримки продовжив своє стабільне зростання, підвищуючи рівень обслуговування користувачів.

  • Рішення та бізнес «as-a-service» зростали ще швидше, і зараз на них припадає майже 60% доходу SSG, причому особливо динамічно розвиваються пропозиції у сфері штучного інтелекту.

  • У майбутньому SSG продовжить нарощувати можливості в рамках програми Lenovo Hybrid AI Advantage, а також розширюватиме та поглиблюватиме свій портфель корпоративних рішень.

Екологічне, соціальне та корпоративне управління 

Компанія Lenovo досягла прогресу у виконанні своїх екологічних, соціальних та управлінських зобов'язань у 24/25 фінансовому році і знаходиться на шляху до досягнення своїх цілей зі скорочення викидів до 2030 року, відповідно до ініціативи Science Based Targets. Компанія Lenovo пишається тим, що минулого року отримала світове визнання, зокрема Золоту нагороду в категорії «Найбільш стійкі компанії/організації» на конкурсі Best Corporate Governance and ESG Awards, організованому HKICPA, а також Платинову медаль від EcoVadis, завдяки якій Lenovo увійшла в 1% найкращих компаній, оцінених EcoVadis у всьому світі. Lenovo також отримала визнання AAA в рейтингу ESG оцінювання MSCI та потрапила в A-list від CDP за лідерство у сфері протидії змінам клімату (A) та водних ресурсів (A-). Співпраця з людьми різного походження та здібностей має вирішальне значення для бачення Lenovo щодо надання розумних технологій для всіх. У 2024 році Lenovo четвертий рік поспіль отримала нагороду «Найкраще робоче місце для інтеграції людей з інвалідністю»у США, а також у Бразилії та Великій Британії. У рамках програми  «Розумний ШІ для кожного» компанія Lenovo прийняла принципи управління, які сприяють відповідальній, етичній та безпечній розробці, розгортанню та використанню ШІ. Lenovo зміцнила своє внутрішнє управління, взявши на себе зобов'язання щодо громадських ініціатив, таких як Пакт про ШІ Європейської Комісії. Більш детальна інформація про прогрес компанії буде опублікована в її щорічному звіті ESG, опублікованому наприкінці червня.

[1] Показник, що не відноситься до HKFRS,  був скоригований шляхом виключення змін чистої справедливої вартості фінансових активів за справедливою вартістю через прибуток або збиток, амортизації нематеріальних активів у результаті злиття та поглинання, витрат, пов'язаних зі злиттям та поглинанням, прибутку від умовного вибуття дочірньої компанії, знецінення та списання нематеріальних активів, а також відповідні наслідки податку на прибуток, якщо такі є.

Про компанію Lenovo:

Lenovo — глобальна технологічна компанія з доходом у $57 млрд, яка посідає 248 місце в рейтингу Fortune Global 500 та щодня обслуговує мільйони користувачів на 180 ринках світу. Зосередившись на сміливому баченні — забезпечувати розумні технології для кожного, компанія Lenovo стала провідним світовим гравцем на ринку ПК завдяки портфоліо пристроїв із підтримкою штучного інтелекту, готових та оптимізованих до нього (ПК, робочі станції, смартфони, планшети), інфраструктурі (центри обробки даних, сховища, межові обчислення, високопродуктивні обчислення та програмно визначена інфраструктура), програмному забезпеченню, рішенням та послугам. Постійні інвестиції Lenovo в інновації, що змінюють світ, створюють більш справедливе, надійне та розумніше майбутнє для всіх і всюди. Lenovo котирується на фондовій біржі Гонконгу під назвою Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY). Щоб дізнатися більше актуальної інформації, відвідайте сайт https://lenovo.ua.

LENOVO GROUP LIMITED

ФІНАНСОВЕ РЕЗЮМЕ

За квартал та рік, що закінчились 31 березня, 2025 року

(у мільйонах доларів США, за винятком даних на акцію)

ФІНАНСОВЕ РЕЗЮМЕ

Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи