1

Lenovo звітує про стабільні фінансові результати та рекордний дохід до оподаткування

  • Річна виручка компанії перевищує $50 млрд вже другий рік поспіль.
  • Lenovo демонструє рекордний дохід до сплати податків ー $1,02 млрд, що збільшився майже на 19%. Чистий прибуток досягнув $665 млн, показавши зростання на 12% рік до року та перевищивши загальноринковий показник.
  • Виручка від розробки програмного забезпечення та надання сервісних послуг збільшилась на 43% у річному обчисленні та досягнула $3,5 млрд. Цей прорив став каталізатором загальної трансформації групи.
  • Діяльність компанії у четвертому кварталі зазнала впливу COVID-19, який вдалося мінімізувати завдяки глобальній присутності та налагодженій логістичній системі, щоб продемонструвати найвищі результати.

Компанія Lenovo Group оголосила про стабільні фінансові результати четвертого кварталу та 2019 фінансового року, продемонструвавши сильну позицію, попри загальносвітову трансформацію. Незважаючи на макроекономічні та галузеві виклики, вже двічі поспіль річна виручка компанії перевищує $50 млрд ($50,7 млрд). Lenovo досягла рекордного показника доходу до оподаткування, що збільшився майже на 19% у річному обчисленні та склав $1,02 млрд. Чистий прибуток за рік досягнув $665 млн, показавши зростання на 12% рік до року. 

Базовий прибуток на акцію за рік склав $5,58 центів (43,61 цента HK$), за четвертий квартал цей показник становив $0,36 цента (2,80 цента HK$). Рада директорів Lenovo оголосила остаточний дивіденд $2,77 центи (21,5 центи HK$) за акцію у 2019 фінансовому році, що тривав з 1 квітня 2019 року по 31 березня 2020 року.

“В умовах глобальних змін та трансформації, з якими ми мали справу вперше, компанія Lenovo значно змінила свою діяльність за останній рік. Я не можу не пишатися досягнутими результатами: від майже рекордної річної виручки в $50,7 млрд до найвищого показника доходу до сплати податків у розмірі $1,02 млрд. Я також неймовірно пишаюся тим, як ми реагуємо на глобальну пандемію як зі сторони ведення бізнесу, так і в рамках соціальної відповідальності. У цей невизначений для всього світу час, я впевнений, що завдяки налагодженій операційній ефективності та міжнародній присутності, Lenovo реалізовуватиме стратегію інтелектуальної трансформації та повністю скористається новими можливостями сьогодення, які стануть "новою нормою””, ー коментує Ян Юаньцін (Yang Yuanqing), голова ради директорів та генеральний директор Lenovo.

Глобальні економічні фактори та прогнози

За останні 12 місяців перед компанією постали кілька загальновиробничих викликів, включно з геополітичною невизначеністю, дефіцитом поставок комплектуючих, впливом валютних коливань та глобальною пандемією COVID-19 в четвертому кварталі. Щоб мінімізувати вплив коронавірусу та збалансувати виробництво, компанія використовує понад 30 власних виробничих майданчиків та звертається до потужностей компаній-партнерів по всьому світу. Завдяки географічному балансу й притаманним компанії гнучкості, стійкості та ефективності, Lenovo продовжувала виробляти продукцію та відвантажувати замовлення клієнтам протягом четвертого кварталу. Саме ці фундаментальні здатності разом із постійним впровадженням інновацій, будуть рушійною силою для розвитку бізнесу в майбутньому та дозволять використовувати можливості, які з'являються в умовах "нової норми" життя, віддаленої роботи та навчання, для довгострокового зростання. Нові умови життя призведуть не тільки до зростання ринку персональних комп'ютерів та смарт-пристроїв, але й до появи дата-центрів та інфраструктури технічної підтримки, що забезпечать високошвидкісне живлення мереж та новий цифровий досвід.

Огляд бізнес-групи

Підрозділ Intelligent Devices Group (IDG) продовжує демонструвати високі показники продуктивності. Група PC and Smart Devices (PCSD), один із двох бізнес-підрозділів IDG, досягла лідерських показників прибутковості з річною виручкою майже $40 млрд, що зросла на 3,6% рік до року. Дохід до сплати податків сягнув рекордних $2,3 млрд (зростання більше, ніж на 18% у річному обчисленні). Рентабельність зросла на 0,7% рік до року та склала 5,9%. Компанія укріпила та розширила своє лідерство в галузі з часткою ринку 24,5%, продемонструвавши зростання на понад 1 процентний пункт. Ці показники були досягнуті завдяки послідовній стратегії, що передбачає зосередження на сегментах, які швидко розвиваються, та інвестування в них. Ігрові пристрої, робочі станції, тонкі й легкі пристрої та ноутбуки на базі Chrome ー усі вони показали двозначний приріст обсягу на ринку рік до року. 

Lenovo

Фінансовий рік для другого бізнес-підрозділу IDG, Mobile Business Group (MBG), за прогнозами мав стати проривним, проте ситуацію змінило вимушене закриття основної фабрики смартфонів компанії в Ухані через COVID-19. Загальна виручка підрозділу зменшилась, недоотримавши до $94 млн у річному зіставленні, а збитки склали $43 млн. Компанія фокусується на інноваціях, акцентуючи увагу на преміальному сегменті зі знаковим смартфоном motorola razr із гнучким екраном. 

Сукупна виручка підрозділу Data Center Group (DCG) зменшилась на 8,7% через спад попиту на гіпермасштабовані рішення та значне зниження цін на продукти компанії. Проте виручка без урахування гіпермасштабованих рішень зросла на 5,3% рік до року. Цьому сприяло двозначне зростання сегментів програмно-визначеної інфраструктури (Software Defined Infrastructure), систем зберігання даних, програмного забезпечення та сервісних послуг рік до року. Зокрема, виручка напрямку систем зберігання даних зросла на 50% у річному зіставленні. Крім того, сегмент серверів без урахування гіпермасштабованих рішень продемонстрував зростання на 14%, а виручка на китайському ринку зросла на 23% рік до року. Компанія також розширила своє лідерство в напрямку високопродуктивних обчислень (HPC), 173 системи Lenovo увійшли до списку суперкомп’ютерів ТОП500. 

Напрямки бізнесу, що розвиваються, продемонстрували суттєвий прогрес. Виручка напрямку Smart IoT, що включає доповнену та віртуальну реальність, рішення для смарт-офісів та Інтернету речей, виросла майже втричі (+296%) рік до року. Виручка сфери “розумної” інфраструктури (Smart Infrastructure) зросла на 37% рік до року, а напрям віртуалізації функцій мережі (Network Function Virtualization) став прибутковим. Напрям Smart Vertical продемонстрував зростання виручки більш ніж удвічі (+133%) завдяки зростанню бізнес-групи Data Intelligence, “розумного” медичного обслуговування та смарт-рішень у сфері освіти. Для підрозділу Програмного забезпечення та сервісів цей рік став проривним. Напрямок продемонстрував рекордну виручку, що виросла на 43,2% рік до року та склала $3,5 млрд. Саме ці напрямки бізнесу стали каталізатором загальної трансформації групи. 

Ключові показники четвертого кварталу

  • Квартальна виручка знизилася на 9,7% та склала $10,6 млрд рік до року. Дохід до сплати податків ー $77 млн, а чистий прибутокー $43 млн. 
  • Для групи PC and Smart Devices квартал став досить успішним. Виручка зменшилась на 4,4% рік до року, але дохід до сплати податків зріс на 15% ($525 млн проти $458 млн) рік до року. Це підвищило прибутковість компанії на 1 пункт до рекордно високого рівня ー 6,2%.
  • Виручка групи ПК випередила ринок, що росте, на чотири пункти, що утвердило лідерство компанії на світовому ринку. 
  • Підрозділ Mobile Business Group (MBG) зазнав впливу COVID-19 через закриття основної фабрики з виробництва смартфонів компанії в Ухані протягом більшої частини кварталу. Незважаючи на це, компанія використовувала виробничі потужності по всьому світу, тож протягом кварталу було вироблено 6 мільйонів телефонів.
  • Напрям серверів у рамках підрозділу Data Center Group (DCG) утримав двозначне зростання (на 14%) рік до року. Виручка з урахуванням гіпермасштабованих рішень знизилася через значне падіння цін. Проте виручка від іншої діяльності зросла майже на 4% рік до року, що було зумовлено розвитком напрямів програмно-визначеної інфраструктури (Software Defined Infrastructure), систем зберігання даних, програмного забезпечення та сервісних послуг.
Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи