- Виручка компанії збільшилась майже на 7% у річному обчисленні та досягнула $13,3 млрд.
- Дохід до оподаткування склав $332 млн і збільшився на 38% рік до року.
- Чистий прибуток збільшився на 31% рік до року та склав $213 млн.
- Виручка від розробки програмного забезпечення та надання сервісних послуг1 зросла на 38% у річному обчисленні та перевищила $1 млрд, що складає близько 7,6% загальної виручки компанії.
Компанія Lenovo Group оголосила, що її виручка в першому кварталі нового фінансового року склала $13,3 млрд і збільшилась майже на 7% проти аналогічного періоду минулого року (на 10% в річному обчисленні без урахування впливу валютних коливань). Дохід до оподаткування зріс на 38% рік до року та досягнув $332 млн, тоді як чистий прибуток збільшився на 31% у річному обчисленні й склав $213 млн. Базовий прибуток на акцію за перший квартал становив $1,80 центів (13,95 цента HK$).
"Високі показники останнього кварталу свідчать про те, що компанія Lenovo змогла, незважаючи на вплив пандемії, використати нові можливості, що з'явилися у зв'язку з переходом на віддалену роботу й навчання та прискоренням процесу діджиталізації. У той час як світ продовжує стикатися з викликами, Lenovo зосереджена на забезпеченні стійкого зростання завдяки ключовим напрямам бізнесу, а також новим послугам та рішенням у рамках стратегії інтелектуальної трансформації", ー коментує Ян Юаньцін (Yang Yuanqing), голова ради директорів та генеральний директор Lenovo.
Глобальні економічні фактори
В останньому кварталі перед компанією постало багато загальновиробничих викликів, включно з геополітичною невизначеністю та глобальною пандемією COVID-19. Щоб впевнено подолати ці виклики, компанія Lenovo фокусувалася на виробничій ефективності та підході “Глобальна логістика, локальна доставка”. Зважаючи на геополітичну ситуацію, Lenovo вірить, що співпраця у сферах торгівлі, технологій і культури забезпечує значні економічні вигоди та доводить, що технології можуть приносити користь та розширювати можливості кожного в суспільстві.
Огляд бізнес-групи
Підрозділ Intelligent Devices Group (IDG) продовжує демонструвати високі показники продуктивності. Група PC and Smart Devices (PCSD), один із двох бізнес-підрозділів IDG, показала двозначне зростання виручки рік до року й досягла показника в $10,6 млрд. Дохід до сплати податків склав $670 млн, що на 28% більше у річному обчисленні, в той час як рентабельність покращилася майже на один процентний пункт й досягла нового рекорду в 6,3%. Всупереч очікуваному зниженню, ринок персональних комп'ютерів продемонстрував значне зростання, Lenovo зберегла лідерську позицію на світовому ринку ПК. У всьому світі річна виручка підрозділу пристроїв для домашнього користування зросла на 45%. Завдяки цьому, показники виручки в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) зросли на 30%, а в Китаї ー на 18%. Обсяги сегментів, що швидко розвиваються, та преміальних категорій ー ігрові, тонкі та легкі пристрої, ноутбуки на базі Chrome ー продемонстрували двозначний приріст на ринку. Напрям електронної комерції (e-Commerce) став помітним гравцем на ринку та показав приріст виручки на понад 50% рік до року.
У майбутньому компанія очікує, що активний попит на ПК стане довготривалою тенденцією. Як результат, Lenovo зосередить увагу на інноваційних продуктах, які здатні швидко адаптуватися до нового міжнародного середовища. Компанія планує зміцнювати глобальну логістичну систему для задоволення попиту, що швидко зростає, та зосередитися на прибуткових сегментах.
Попри те, що на другий бізнес-підрозділ IDG, Mobile Business Group (MBG), сильно вплинула пандемія та коливання курсу валют, його обороти збільшилися, а виручка за останній квартал зросла на 33%. Хоча й виручка групи у річному обчисленні зменшилася, вона випередила темпи росту ринку в ключових регіонах ー Латинській і Північній Америці та Європі. При цьому зафіксована рекордна частка ринку в Латинській та Північній Америці. Lenovo планує і надалі розширювати портфоліо пристроїв, впроваджувати інноваційні технології, зокрема 5G, та завойовувати нові ринки для відновлення прибутковості підрозділу.
Підрозділ Data Center Group (DCG) продемонстрував зростання виручки майже на 20% до $1,6 млрд та покращення рентабельності. Новий рекорд прибутковості у кварталі встановив напрям постачання хмарних послуг (Cloud Service Provider, раніше ー напрям гіпермасштабованих рішень), виручка якого зросла більше, ніж на 30% рік до року. Такий успіх можна пояснити попитом на хмарні рішення та активізацією споживання цифрових продуктів через COVID-19. Тим часом база клієнтів продовжує розширюватися завдяки можливості індивідуального проєктування та створення хмарної інфраструктури, а також розширенню відділів продажів постачальників хмарних рішень.
Напрям Enterprise and SMB business продемонстрував зростання виручки рік до року завдяки двозначному зростанню у сегментах програмно-визначеної інфраструктури (Software Defined Infrastructure), сервісних послуг та високопродуктивних обчислень (High-Performance Computing). У майбутньому Lenovo очікує довгострокове зростання в сегменті постачання хмарних послуг і планує розвивати потужності периферійних обчислень (Edge computing).
Напрям Intelligent Transformation продовжує прогресувати завдяки послідовному втіленню стратегії 3S. Загальний дохід1 напряму програмного забезпечення та сервісних послуг (Software and Services) зріс на 38% рік до року та сягнув понад $1 млрд, що становить приблизно 7,6% виручки групи. Завдяки рішенню Smart City для Китаю та Smart Healthcare для Північної Америки більшість напрямків продемонстрували зростання виручки1 рік до року: Smart IoT ー на 39%, “розумна” інфраструктура (Smart Infrastructure) ー на 16%, а Smart Verticals ー до 65%. Напрям Attached Service1 зріс на 32% рік до року, напрям Managed Service1 (у тому числі сегмент Device as a Service, що швидко розвивається) ー на 48% рік до року, а напрям Solutions1 зріс на 54% у річному обчисленні.
1. Виручка за даними виставлених рахунків.