У березні 2020 року школи в усьому світі перейшли на дистанційний режим, щоб сповільнити стрімке поширення COVID-19. На той момент системи і програми для віддаленого навчання застосовували не так масово.
Виклик
Викладачі стикнулися із двома серйозними проблемами. Насамперед потрібно було адаптувати плани уроків до діджитал-середовища. Крім цього, довелося перебудувати стратегії спілкування з учнями. У нових умовах потрібно не тільки навчати, давати завдання й оцінювати роботу учнів. Виникла необхідність швидко вирішувати технічні проблеми, щоб діти й надалі могли навчатися дистанційно.
На додачу, чимало учнів відчували нестачу спілкування, організованості та звичного розпорядку дня, які забезпечує школа. У цій безпрецедентній ситуації дітям необхідна підтримка вчителів. Особливу увагу варто приділяти соціальним і емоційним потребам кожного. Важливішою, ніж будь-коли раніше, стала можливість залишатися на зв’язку завдяки технологіям.
Карлі Бранстетер (Karli Bransteter), учитель природничих наук 7-х і 8-х класів школи Randolph Eastern у штаті Індіана (США), виявила, що опція дистанційного спостереження дає дітям відчуття контролю. Важливо, щоб учні концентрувалися на навчанні. «Вони знають, що я можу зайти в будь-який момент уроку, щоб переконатися, що вони працюють». Вона також зазначила, що ця опція корисна для допомоги учням в усуненні технічних проблем. «Коли виникає проблема, я бачу їхні екрани і швидко з’ясовую, де можуть бути неполадки».
Рішення
Карлі Бранстетер розповіла, що змогла підтримувати емоційний зв’язок з учнями, почасти завдяки використанню LanSchool Air*.
«У мене з’явилася можливість приділяти більше уваги дітям, яких я напевно втратила б без LanSchool Air, — коментує Бранстетер. — Деякі учні не так захоплені й мотивовані, як інші, але за умов дистанційного навчання для них як ніколи важливо проявити себе. Я використовую LanSchool Air, щоб перевірити їх і переконатися, що вони за своїми комп’ютерами. Якщо ні, я можу зв’язатися з їхніми батьками й упевнитися, що все в порядку».
Довідка Lenovo. *LanSchool Air — хмарне рішення для управління класами, яке дає змогу викладачам взаємодіяти з учнями. LanSchool Air сумісне з усіма операційними системами. Інтеграція проста, оновлення проходять автоматично. Система готова до масштабування з урахуванням потреб вашої школи або району.
«Я гадаю, всі вчителі сумують за звичним навчанням у класі й можливістю бачити вплив, який ми справляємо на учнів. Однак є і позитивний момент: діти, які не дуже любили школу, стали часто казати, як сильно сумують за нею. Батьки й учні розуміють, наскільки цінною є для них можливість навчатися в колективі», — поділилася Карлі Бранстетер.
Читайте інтерв’ю з Ніною Кутузовою про те, як сервіси Microsoft Education допомагають українським школам діджиталізувати освіту.
Учителі в школах Randolph Eastern використовували LanSchool Air ще з кінця 2019 року, в основному для роботи в класах. Необхідність у дистанційному навчанні виникала через несприятливі погодні умови, відсутність учителів через поїздки або навчальні заходи. Коли школи в окрузі було закрито для відвідування, учителі Randolph Eastern змогли використовувати LanSchool Air, щоб підтримати зайнятість учнів і стежити за їхнім прогресом під час переходу на навчання з дому.
Розумні технології — школам
Блейк Клівенґер (Blake Clevenger), ІТ-менеджер Randolph Eastern, пояснив, що функціональність чату LanSchool Air украй важлива, адже він забезпечує комунікацію учнів і викладачів протягом усього дня.
«Для певних класів ми відключили електронну пошту, — розповів Клівенґер. — Наприклад, учні в третьому класі можуть не впоратися з електронною поштою, на відміну від п’ятикласників. LanSchool дає вчителям можливість використовувати методи спілкування, які більше підходять для дітей, не підготовлених технічно».
Щоб допомогти школам США і Канади з переходом на дистанційне навчання, компанія Lenovo пожертвувала понад $1,2 млн у вигляді безкоштовних ліцензій на LanSchool.
«Ми знаємо, що наш вплив набагато глибший, ніж просто допомога школярам у навчанні. Мова йде про те, щоб дати дітям відчуття нормального життя і зв’язку з турботливими дорослими, яких вони надзвичайно потребують у цей непростий час, — розповідає Блейк Клівенґер. — Ми пишаємося тим, що можемо підтримати сферу освіти важливим компонентом дистанційного навчання. LanSchool дає школам можливість продовжувати свої освітні програми, уникаючи при цьому серйозного удару по їхньому бюджету. У Lenovo ми прагнемо до партнерства з нашими клієнтами, щоб удосконалити процес навчання в майбутньому й надати розумні технології для всіх».