1

Тест на виживання. Компанія Lenovo зняла рекламні ролики в Україні про ноутбуки ThinkPad

Витривалі ноутбуки ThinkPad і трансформери ThinkPad YOGA від Lenovo здатні надійно працювати на запилених складах, витримувати падіння, необережне використання* та при цьому справлятися з щоденними викликами, які постають перед бізнесом. Таку ідею в двох нових рекламних роликах втілила компанія Lenovo в Україні. Виробництвом відео займалися українські агентства — DIEVO та KINOHUB; режисер — Олексій Кутєпов, засновник KINOHUB production.

Марина Дорошенко, старший спеціаліст із маркетингу Lenovo в Україні: «Ми в Lenovo прагнемо створювати контент, актуальний та цікавий саме українській аудиторії. Звичайно, найпростіше було б адаптувати міжнародні ролики, однак нашій аудиторії ближче українські актори, локації та особливості українського бізнесу. Тому ми вже не перший раз реалізовуємо саме локальні проекти».

Рекламний ролик «Lenovo ThinkPad — надійний помічник вашому бізнесу» («Склад») розповідає про підприємця, який користується ThinkPad YOGA в найрізноманітніших умовах: як на складі, так і вдома. А відео «Ноутбук Lenovo ThinkPad на захисті вашого бізнесу» («Бізнес-Ангел») демонструє зносостійкість ноутбуків ThinkPad. Нарешті лептопи перестали бути крихкою технікою і, з огляду на сучасний темп і різнобічність життя, можуть витримувати і недбале ставлення співробітників, і непередбачувані дії дітей, і поїздки, і випадково розлиту каву*.

Креативна ідея виникла в команди при вивченні скарг знайомих власників бізнесу на те, що співробітники цінують техніку, якою їх забезпечує компанія, не так як особисту. І організаціям доводиться неодноразово в неї інвестувати. А приватним підприємцям, які постійно перебувають у русі, потрібен універсальний та надійний ноутбук-помічник як в бізнесі, так і вдома.

Марина Дорошенко: «Задача нових рекламних роликів — показати, що лінійка інноваційних рішень для бізнесу від Lenovo допомагає підприємцям та компаніям не хвилюватися з приводу технічного забезпечення. З ноутбуками ThinkPad бізнес функціонує безперервно та в будь-яких умовах, тому що ці пристрої дуже витривалі — вони захищені від недбалого поводження співробітників, зносостійкі в експлуатації та витримують екстремальні умови роботи: від холоду Арктики до запилених складів. Ноутбуки ThinkPad протестовані на відповідність стандартам Міністерства оборони США (MIL-SPEC), оснащуються системою охолодження, яка дозволяє експлуатувати їх у важких робочих умовах, отже їм не страшні реалії українських офісів та start-up проектів».

Зйомки ролика «Бізнес-Ангел» проходили в офісі Microsoft Ukraine. За задумом потрібен був світлий стильний офіс. Команда переглянула безліч варіантів, але жоден із них не підходив до тих пір, поки не згадали про офіс партнера Lenovo — Microsoft. «Як часто буває, зйомки затягнулися, та замість 19:00 знімальний день завершився о 4 ранку наступного дня. Однак партнери поставилися до цього з розумінням: зйомки — справа творча», — розповідає Марина Дорошенко.

У процесі зйомок ролика «Бізнес-Ангел» команда використовувала майже 10 ноутбуків. За словами учасників, було складно вмовити режисера проекту Олексія Кутєпова кидати ноутбуки на підлогу, грюкати кришками та класти їх у пил. Адже зазвичай таке ставлення до техніки неприйнятно.

Олексій Кутєпов, режисер та засновник KINOHUB production: «Головне, що ми любимо в своїй роботі — яскравий і якісний результат, який приносить користь нашому клієнту. Ну, а процес підготовки та виробництва — це взагалі наша улюблена стихія. А знімальний майданчик — середовище проживання. Я дуже люблю спостерігати, як задум, оформлений у вигляді сторіборда на папері, починає матеріалізуватися в реальну історію. А ще, коли в усій творчій групі панує злагода та залученість у процес. Для мене учасники творчої групи — це однозначно і агентство, і бренд. У цьому проекті нам дуже пощастило з партнерами, та крім класного результату ми отримали ще й насолоду від процесу. І так протягом усього проекту: підготовки, зйомок та постпродакшна. По-іншому не працюємо. Результат плюс радість від улюбленої справи. Величезна подяка за синергію команді DIEVO під керуванням Івана Кучеренко та команді Lenovo на чолі з Мариною Дорошенко. Переконаний, ми порадуємо глядачів ще не раз».

Андрій Чуйко, Creative & Strategy Director DIEVO Agency: «Не секрет, що діджитал як канал комунікацій стає все більш значущим в Україні. І той факт, що глобальні бренди готові знімати якісні ролики з локальним діджитал-агентством та продакшном, щоб донести особливості продукту до цільової аудиторії, говорить багато про що. Ми пишаємося тим, що нам вдалося реалізувати цей проект на найвищому рівні завдяки довірі та згуртованій роботі з командою KINOHUB production та маркетинг-командою Lenovo в Україні. Хочу окремо подякувати колегам за весь процес створення проекту — це той випадок, коли працювати було по кайфу».

Під час зйомок роликів жоден ноутбук не постраждав.

* Подібна експлуатація не є гарантією майбутнього функціонування.


Агентство: DIEVO Agency

Managing Partner – Іван Кучеренко

Creative & Strategy Director – Андрій Чуйко

Account Manager – Олександра Косенко

Senior Account Manager – Сергій Михальчук


Production: KINOHUB

Director – Олексій Кутєпов

DOP – Маркіян Канюка

Production Manager – Яна Голинська

Line Producer – Володимир Косинський

Production designer - Юлія Гаврилова  

Style & Make up – Марина Середа

Editing – Єгор Кадомцев

Account Manager – Максим Козаченко

Sound – Дмитро Терехін, Віталій Вакуленко

Color, SFX – RentgenFilm

Rental – Garage



Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи