1

Що таке «Захист від випадкових пошкоджень»

Більшість з нас користується КАСКО для свого автомобіля, але ми часто забуваємо про те, що лептопи також потребують захисту. Проте подібні безпекові послуги існують, зокрема серед додаткових сервісів, які можна придбати в офіційному інтернет магазині shop.lenovo.ua.

Подібний апгрейт базової гарантії захистить ваш пристрій від випадкових пошкоджень, таких як розбиття екрана або залиття кавою. На додаток, ці послуги допоможуть вам заощадити час та гроші, якщо у вас виникнуть проблеми, завдяки можливості ремонту за зручною для вас адресою та цілодобовій підтримці.

У цьому матеріалі ми розповімо вам про те, як працюють додаткові сервіси для техніки Lenovo та як їх можна комбінувати, щоб отримати повний пакет переваг, або вибрати лише ті, які вам дійсно потрібні та які переваги це надає у реальному використанні пристрою.

Як розширити гарантію та захистити свій пристрій від випадкових пошкоджень?

Стандартна гарантія від виробника має певні виключення, наприклад, не покриває розбиття екрана або виходу з ладу блоку живлення через перепад напруги. В разі таких неприємних неочікуваностей клієнту доводиться витратити час та гроші на ремонт або покупку нового гаджету. «Захист від випадкових пошкоджень» для техніки Lenovo — це сервіс, який допоможе усунути наслідки непередбачених ситуацій та випадкових пошкоджень.

«Падіння ноутбука, після якого  пошкодилася матриця чи корпус, розлиття на нього кави, та інші «випадкові пошкодження» — це не гарантійний випадок у базовій гарантії. Вам не замінять монітор чи корпус безкоштовно. Але маючи розширену гарантію «Захист від випадкових пошкоджень», всі пошкоджені елементи будуть замінені безкоштовно», — зазначає керівник напряму комерційних пристроїв Lenovo в Україні Микола Антонюк.

Якщо більш предметно говорити про фінансову вигоду, то послуга «Захист від випадкових пошкоджень» для ноутбуків Lenovo допоможе заощадити до 80% (у порівнянні з вартістю повного ремонту, або покупкою нового ноутбуку) та захистити пристрій від наслідків пошкоджень, які не входять у стандартний гарантійний сервіс. 

На які пошкодження поширюється послуга?

Випадкові падіння, потрапляння рідини, удари та структурні пошкодження, що з'явилися за нормальних умов використання, включно зі стрибками напруги та пошкодженнями вбудованого екрана. Наприклад: 

  • Ваша система випадково впала зі столу й екран розбився або тріснув;

  • Стрибок напруги під час грози значно пошкодив компоненти вашого комп'ютера;

  • На клавіатуру пролилася кава і ступінь пошкоджень невідомий.

Приклади, на які пошкодження послуга не розповсюджується:

  • Корпус тріснув, але система, як і раніше, справно працює;

  • Ви залишили свій комп'ютер у метро (або іншим чином втратили сам пристрій);

  • Система використовується під дощем, і ви втратили роботу, виконану за цілий день, оскільки комп'ютер перестав працювати;

  • Стилус або акумулятор встановлені неправильно.

Серед додаткових переваг сервісу також варто зазначити, що ІТ-відділам компаній не потрібно закуповувати й зберігати запасні частини для лагодження пошкоджених комп'ютерів. Крім того, засоби комплексної діагностики Lenovo виявляють приховані пошкодження, які могли залишитися неусунутими й проявити себе в найвідповідальніший момент.

Як додаткові сервіси Lenovo допоможуть економити час і гроші?

Для користувачів комерційних пристроїв, зокрема ноутбуків ThinkPad та ThinkBook, компанія Lenovo пропонує три варіанти додаткової сервісної підтримки, які враховують потреби користувача та необхідність в безперервній роботі:

  • «Базовий рівень підтримки» означає, що в разі будь-яких неполадок вам потрібно буде відвезти свій пристрій до сервісного центру, де його діагностують та відновлюють. Навіть з базовою підтримкою ви можете розраховувати на безперервність роботи. Якщо ви заздалегідь повідомите представника авторизованого сервісного центру — вам нададуть пристрій на заміну поки ваш знаходиться в ремонті. Але, щоб зекономити час та зробити процес більш комфортним, існує наступний рівень підтримки.

  • «Виїзний сервіс» — це рівень підтримки, який дозволяє вам не витрачати час на поїздки до сервісного центру. За можливості фахівці Lenovo допоможуть вам віддалено. Проте якщо віддалене розв'язання проблеми неможливе, інженер сервісного центру приїде за зручною для вас адресою і відремонтує ваш пристрій на місці. Якщо ж на місці з’ясується що ремонт неможливий, то сервісний центр привезе вам для користування не гірший за характеристиками пристрій, а пошкоджений заберуть для подальшого відновлення.

  • «Комплексна преміум підтримка» — це найвищий рівень сервісу, який включає все, про що ми говорили раніше, а також цілодобову технічну підтримку з кваліфікованим фахівцем Lenovo, пріоритет при постачанні компонентів, допомогу в налаштуванні та роботі зі стороннім програмним забезпеченням. Іншими словами, навіть якщо у вас виникають проблеми, що не пов'язані безпосередньо з роботою пристрою (фізичними дефектами або збоями операційної системи), а стосуються стороннього ПЗ, наприклад Adobe Photoshop або інших спеціалізованих програм, фахівці Lenovo допоможуть вам у налаштуванні софту та розв'язанні пов’язаних з ним проблем.

Для тих в кого безпека даних основний пріоритет чи хто скутий суворими рамками договорів конфіденційності, або ж хоче економити при заміні HDD чи SSD, компанія Lenovo пропонує послугу «Залиш накопичувач собі». Цей сервіс допоможе продовжувати роботу з даними з вашого пристрою навіть тоді, коли його потрібно здати на сервіс. Ваші особисті фотографії, відео або інформація, яка обмежена договорами конфіденційності, залишаться фізично в ваших руках.

«Інженер знімає накопичувач, віддає його вам і бере ваш пристрій на обслуговування. Після відновлення накопичувач буде встановлено назад, робота ноутбука перевірена, а клієнт задоволений», — пояснює Микола Антонюк.

Потрібно продовжити гарантійний термін на свій пристрій? Lenovo має рішення! Ви можете придбати послугу подовження гарантії для користувацьких лінійок Legion, YOGA та IdeaPad терміном до 4 років, а для комерційних до 5 років. Це означає, що у разі несправності або ламання, ви зможете отримати такий самий рівень сервісу з ремонту або заміни, як і за основною гарантією. Завдяки цьому ви можете бути впевнені, що ваш гаджет буде належним чином відремонтований протягом 5 робочих днів для комерційних пристроїв та протягом 14 для користувацьких. І все, що вам потрібно зробити, щоб скористатися цією послугою — придбати її до закінчення терміну базової гарантії вашого пристрою.

Крім того, придбання послуги подовження гарантії також дозволяє отримати додаткову сервісну підтримку, наприклад виїзний сервіс або допомогу з налаштуванням програмного забезпечення для більшого комфорту і спокою під час використання пристрою.

Чи можна комбінувати різні  додаткові сервіси обслуговування?

Звісно! Адже Lenovo завжди готова підлаштуватись під потреби користувача. Наприклад, якщо ви користуєтесь пристроєм у складних умовах (на виробництві, біля води або в подорожах), вам може знадобиться «Захист від випадкових пошкоджень». А якщо плануєте використовувати ноутбук довше, ніж термін базової гарантії, то підійде продовження гарантійного обслуговування. Крім того, доступним залишається «Виїзний сервіс» або «Комплексна преміум підтримка», якщо потребуєте термінового ремонту пристрою. 

Дізнатись більше про сервіси та придбати їх можна в офіційному інтернет магазині shop.lenovo.ua.

Підготовлено за матеріалом AIN.UA

Поделитесь с друзьями

Также по теме

Рубрики

Разделы