Особиста безпека — це не лише про фізичний захист життя і здоров’я, а й про конфіденційність приватних і корпоративних даних. У діджиталізованому світі питання кібербезпеки виходить на перший план, адже ми досі не маємо сформованої культури відповідального користування вебресурсами. Світові холдинги активно працюють у напрямі безпечного збирання та зберігання даних споживачів, адже від цього залежить рівень довіри до них. Компанія Lenovo має чітку політику конфіденційності, яку щороку актуалізує відповідно до нових реалій і вимог часу.
Пріоритет — конфіденційність. Lenovo на захисті даних
День захисту даних* відзначають в усьому світі 28 січня. Ця подія щороку нагадує, що всі, хто користується інтернетом, — купують одяг, оплачують рахунки, шукають інформацію чи ведуть сторінку в соцмережі, — мають право на конфіденційність. Користувачі хочуть, щоб вебсайти, які вони відвідують, та компанії, з якими взаємодіють, забезпечували захист їхніх приватних даних.
Для компанії Lenovo пріоритетне завдання — забезпечити конфіденційність і захист даних клієнтів. До Дня захисту даних 2021 року компанія глобально оновила свої програми з цьому напряму. Зміни стосуються і політики конфіденційності, і систем, які допомагають клієнтам захистити приватність персональних даних.
Довідка Lenovo. *День захисту даних — це міжнародна подія, яку відзначають у Європі, присвячена підписанню 28 січня 1981 р. Конвенції 108. Це перший юридично зобов’язальний міжнародний договір щодо приватності та захисту даних. У цій угоді визначено, що особиста інформація, така як історія купівель, IP-адреса чи місцезнаходження, а також ім’я, дата народження та державний ідентифікаційний номер особи, має надзвичайно велике значення і повинна бути захищеною.
«Програма захисту даних Lenovo спрямована на те, щоб забезпечити відповідність глобальних операцій компанії, а також її продуктів і послуг нормам 180 ринків, на яких працює Lenovo, — сказав Вільям Нагель (William Nagel), старший радник Lenovo з питань глобального захисту конфіденційності. — Щоб клієнти розуміли методи обробки даних, компанія внесла істотні зміни в політику їх захисту. Ми прагнемо прозорості щодо використання особистих даних, а також щодо того, як компанія обробляє та захищає їх».
Крім того, компанія прагне надати користувачам можливість доступу, зміни й запиту на видалення даних про них, які зберігаються в Lenovo. Відповідно, Програма захисту конфіденційності Lenovo запустила нову платформу запитів суб’єктів даних, яка спрощує процес звернення для окремих осіб і скорочує час, необхідний для перевірки цих звернень і надання відповідей.
«Lenovo прагне більшого, ніж просто дотримуватися вимог, — зазначив Нагель. — Ми хочемо не лише забезпечити споживачам можливість робити обґрунтований вибір щодо своїх даних, а й максимально спростити керування ними».
Міжнародна практика захисту даних
Хоча приватний і державний сектори так чи інакше поліпшують захист приватності, багато користувачів упевнені, що його рівень все ще недостатньо високий. Дослідницький центр П’ю (Pew Research Center) у Вашингтоні виявив: більшість людей вважають, що їхні особисті дані зараз менш захищені, ніж п’ять років тому, і що збирання даних бізнесами створює для споживачів більше ризиків, ніж користі.
З огляду на це, компанії працюють над дотриманням складного різноманітного регулювання захисту конфіденційності, що охоплює весь світ. Чи не найвідомішим регламентом приватності є Загальний регламент Європейського Союзу про захист даних (GDPR).
Ще одним визначним законодавчим актом є Каліфорнійський закон про захист споживачів (CCPA). Хоча ці два нормативні акти суттєво відрізняються, ключова ідея полягає в тому, що глобальні та американські компанії мають дотримуватися цих правил, орієнтуючись на захист особистих даних користувачів.
Ці норми зобов’язують компанії допомагати особам приймати обґрунтовані рішення щодо того, чи слід ділитися своїми даними з кожною компанією в інтернеті. Це означає, що для захисту інформації одних лише політик конфіденційності та безпеки недостатньо, оскільки компанії прагнуть завоювати та зберегти довіру споживачів.
Програма захисту даних Lenovo передбачає ще більше вдосконалень на наступний рік. Сюди входять оновлення корпоративної політики Lenovo, запуск нового інструмента зіставлення даних та вдосконалення оцінки впливу на приватність. Наразі команди безпеки розроблюють інструкції з конфіденційності щодо продуктів і послуг, які використовують штучний інтелект. Захист особистих даних користувачів для компанії Lenovo — понад усе!