1

Фінансові результати Lenovo 2017/2018

Підсумки другого кварталу 2017/2018 фінансового року свідчать про зростання Lenovo Group за всіма напрямами. Компанія дотримується трирівневої стратегії та невпинно рухається до своєї мети, зберігаючи позиції лідера на всіх основних ринках, у тому числі Західної Європи, Північної та Латинської Америки і країн, що розвиваються.

Фінансові досягнення — успіх за всіма напрямами

  • Дохід компанії до сплати податків збільшився до $35 млн. Порівняно з від’ємним результатом першого кварталу цей показник зріс на $104 млн.
  • Показник базового прибутку на акцію за звітний період становив 1,26 цента США, що дорівнює 9,85 гонконзького цента.
  • Виторг Lenovo збільшився: за звітний період компанія зібрала $11,8 млрд. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року результат покращився на 5%, а із попереднім кварталом 2017 року — на 18%.
  • Валовий прибуток становив $1,6 млрд, збільшившись на 0,3% порівняно з минулим роком і на 18,2% — з попереднім кварталом.

Рух уперед — запорука успішного розвитку

У звітному періоді компанії Lenovo і Disney презентували новинку — Star Wars: Jedi Challenges. Вона базується на технології доповненої реальності. Завдяки цьому шанувальники відомої кіносаги зможуть відчути себе героями улюбленого фільму. Користувачі вже залишили численні захопливі відгуки. Тож успіх новому продукту забезпечений.

Важливою подією звітного періоду стало 25-річчя ноутбука ThinkPad, який став популярним серед користувачів із бізнес-сегмента в усьому світі. За чверть століття було реалізовано 130 млн різноманітних моделей ноутбуків ThinkPad.

Ще одна визначна для Lenovo подія — створення спільного з Fujitsu підприємства.

Пристрої для ЦОД: розширення лінійки та стабільне зростання виторгу

У другому кварталі показник виторгу збільшився на всіх основних ринках. Однією зі складових успіху підрозділу стало істотне розширення асортиментів рішень для ЦОД (центрів обробки даних).

Значні показники звітного періоду пов’язані також із досягненнями у високопродуктивних обчисленнях та успіхами Lenovo в реалізації спільних проектів із університетами та великими компаніями.

ПК і розумні пристрої: зростання на всіх ринках

На тлі незначного падіння ринку діяльність компанії в цьому сегменті залишалася прибутковою. Результат $8,4 млрд на 7% вищий порівняно з минулим роком і на 20% — із першим кварталом. Середня вартість продуктів підвищилася на 6%. Таких показників вдалося досягти завдяки продуманій політиці Lenovo. Переорієнтація на просування преміум-сегмента, оптимізація асортименту, пошук і впровадження інноваційних рішень дали позитивні результати.

Мобільні пристрої — Motorola Moto виходить уперед

Порівняно з першим кварталом звітного фінансового року обсяги продажів смартфонів Lenovo і Motorola Moto зросли на 19%. Смартфони Motorola Moto стають усе популярнішими, особливо моделі лінійок Motorola Moto G і Motorola Moto E, а продажі Motorola Moto Z збільшилися на 18% порівняно з першим кварталом. Зростання продажів спостерігається на основних ринках, а у країнах Латинської Америки частка компанії стала рекордною, досягши 17,7%.

Фінансові результати другого кварталу 2017/2018 року свідчать про ефективність затвердженої стратегії для подальшого зростання та безкінечного руху вперед.


Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи