1

Гарантована підтримка: додаткові можливості для власників пристроїв Lenovo

Бажання захистити власний пристрій — цілком природне. Кожен користувач хоче бути впевненим у якісному обслуговуванні техніки за потреби, тобто мати таку собі страховку від непередбачуваних технічних складнощів. Lenovo — відповідальний бренд, який надає гарантійні умови, орієнтовані на актуальні завдання та виклики в роботі користувачів, компаній та організацій. У відповідь на потреби клієнтів компанія реалізує кілька додаткових гарантійних сервісів.

Види гарантій Lenovo для бізнесу

Стабільність у роботі та відсутність простоїв — головні умови під час використання комп’ютерів у бізнес-сегменті. Обладнання потребує професійного обслуговування, яке допоможе уникнути проблем: забезпечити умови для роботи без збоїв і своєчасно вирішити технічні питання. Корпоративним клієнтам компанія Lenovo надає розширену гарантію: три рівні послуг із різними умовами.

Послуги актуальні для користувачів пристроїв, призначених для корпоративного сегмента: ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkBook.

Базовий рівень — Carry-in

Призначений для ноутбуків ThinkPad і ThinkBook. Технічні проблеми, пов’язані з цими пристроями, спеціалісти вирішують у термін до 14 днів. Власник має передати ноутбук до авторизованого сервісного центру самостійно чи скориставшись послугами кур’єрської служби. Послуга передбачає тимчасове надання пристрою на заміну до завершення ремонту. Для цього потрібно завчасно попередити представника сервісної служби за номером 044 362 42 81.

Lenovo_infographic

Виїзний сервіс — Onsite

Зручний рівень обслуговування, який дає можливість не турбуватися про доставку пристрою до сервісного центру й назад. Якщо виникли технічні проблеми, достатньо зателефонувати за номером 044 362 42 81 або вибрати інший зручний спосіб зв’язку на сторінці pcsupport.lenovo.com -> Contact Us (електронний лист або спілкування в онлайн-чаті). 

Представник кол-центру компанії Lenovo дистанційно продіагностує пристрій. За можливості фахівець допоможе без виклику інженера авторизованого сервісного центру.

Оператор кол-центру сформує замовлення і передасть його до авторизованого сервісного центру Lenovo. Його представник приїде і проведе діагностику. Якщо виявиться, що для ремонту потрібно чекати на поставку деталі, користувачу на цей період може бути надано пристрій на заміну. Наступного дня після отримання сервісним центром необхідної деталі до замовника приїде інженер і виконає ремонт на місці.

Lenovo_infographic

Преміальна підтримка — Premier Support

Варіант обслуговування для компаній, яким необхідна максимальна взаємодія та швидке вирішення питань для забезпечення стабільної роботи комп’ютерного обладнання. Це універсальне консультаційне й технічне обслуговування бізнес-пристроїв Lenovo. Комплекс послуг включає:

  • експертну технічну підтримку для всіх клієнтів;
  • пріоритетний статус під час замовлення виїзного сервісу, доставки компонентів та обслуговування;
  • допомогу в налаштуванні обладнання і додаткового програмного забезпечення;
  • послуги персонального технічного консультанта 24/7 за номером 0 800 509 178 (у будні з 18.00 до 9.00 та у вихідні консультації доступні лише англійською мовою).

Lenovo_infographic

Premier Support дає компанії змогу вирішувати технічні питання максимально швидко та в будь-який час. Завдяки цьому обладнання працює без простоїв і жодна з проблем не впливає на стабільність робочих процесів в IT-структурі.

Accidental Damage Protection — захист від випадкових пошкоджень

Ноутбук випадково впустили, і він розбився, на нього розлили каву або користувач пошкодив екран — стандартні умови гарантії на такі випадки не поширюються. Accidental Damage Protection — сервіс від компанії Lenovo саме для допомоги в таких ситуаціях.

Згідно з даними компанії Lenovo, сервіс Accidental Damage Protection допомагає знизити витрати на обслуговування комп’ютерної техніки від 28 до 80% порівняно з вартістю гарантійного ремонту чи купівлею нового пристрою.

Умови Accidental Damage Protection поширюються на ноутбуки, планшети, настільні комп’ютери і пристрої All-in-One від Lenovo. Ця послуга особливо актуальна для компаній, працівники якої використовують пристрої на різних локаціях протягом дня або часто їздять із корпоративними пристроями у відрядження.

IdeaPad

Умови захисту

Додаткова гарантія розповсюджується на випадки пошкодження комп’ютерної техніки під впливом непередбачуваних обставин. Це:

  • наслідки перепадів напруги в електромережі;
  • випадкове потрапляння рідини на пристрій;
  • наслідки випадкового падіння (з висоти до 5 метрів);
  • випадкове пошкодження екрана.

Сервіс Accidental Damage Protection включає повну професійну діагностику пристрою, комплексний ремонт (враховуючи пошук і вирішення прихованих проблем), а також безкоштовну заміну системи, якщо її ремонт неможливий. 

Водночас сервіс Accidental Damage Protection не поширюється на:

  • наслідки пожежі;
  • втрату даних;
  • наслідки екстремальної або надмірної експлуатації;
  • крадіжку чи втрату обладнання;
  • пошкодження, які виникли через некваліфіковане втручання;
  • пошкодження аксесуарів;
  • косметичні недоліки, які не впливають на експлуатацію пристрою.

За умови додаткового придбання пакета розширеної гарантії Onsite чи Lenovo Premier Support увесь перелік послуг сервісу буде надано безпосередньо за місцезнаходженням пристрою. Попередньо варто уточнити, чи доступна ця послуга в конкретному населеному пункті. Для цього достатньо зателефонувати оператору кол-центру Lenovo за номером 044 362 42 81.

Lenovo Keep Your Drive

У сучасних умовах цінність інформації зростає. Компанії та приватні користувачі зберігають у пристроях і на електронних носіях важливі дані, втрата яких може призвести до серйозних наслідків чи великих ризиків.

Якщо пристрій виходить із ладу, під час обслуговування інженер сервісного центру може повернути його до заводських налаштувань, а це призведе до видалення всіх даних. Без попереднього бекапу відновити цю інформацію неможливо.

Захистити користувачів від цього ризику допоможе послуга Lenovo Keep Your Drive. Умови прості: якщо пристрій забирають на обслуговування в авторизований сервісний центр, усі накопичувачі залишаються у власника. Таким чином, відсутні будь-які ризики втрати даних або «зливання» конфіденційної інформації через потрапляння до сторонніх осіб.


Послуга поширюється на пристрої лінійок ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation і  ThinkBook. Тривалість дії Lenovo Keep Your Drive можна встановити самостійно. Мінімальний термін — 1 рік.

Отримати офіційну та додаткову гарантії на пристрої від компанії Lenovo можна за умови купівлі в офіційному магазині shop.lenovo.ua. Тут можна вибрати гарантійний сервіс з оптимальними умовами та додатково захистити пристрій від несправностей, а роботу — від ризиків та простоїв.

Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи