1

Концепція «1:1». Кожному учню — інноваційний пристрій

Школа Cary Academy розташована в районі високотехнологічного дослідницького «трикутника» Північної Кароліни (США). У закладі навчається близько 700 учнів із 6-го по 12-й класи. Кожному учню надано Lenovo ThinkPad X201. Адміністрація школи оновлює персональні пристрої приблизно щочотири роки та надає учням і батькам цілодобовий доступ до внутрішньої мережі школи. Там вони можуть переглядати дебати в класі, перевіряти виконані класні проєкти, читати студентські блоги, завантажувати навчальні матеріали тощо.

Стратегія «1:1» — вибір Cary Academy

Із моменту свого відкриття в 1997 році Cary Academy є прикладом використання підходу «один студент — один комп’ютер», запровадженого для поліпшення навчання учнів. Протягом багатьох років стратегія 1:1 початкової школи Північної Кароліни розвивалася паралельно з розвитком технологій.

Спочатку студенти та викладачі мали настільні комп’ютери, основною метою яких було допомогти учням освоїти застосунки, необхідні для успішного навчання в коледжі та за його межами. Щоб підвищити мобільність, школа перейшла на планшетні ПК. Викладачі Cary Academy стали використовувати Lenovo ThinkPad X200 Tablet, а учні отримали надійні та довговічні ThinkPad X201. Стратегія Cary Academy 1:1 більше не націлена на підвищення технологічного рівня, її метою стало використання передових технологій як інструменту для досягнення освітніх цілей будь-де та будь-коли.

«Десять років тому учні були наче “прив’язані” до стаціонарних комп’ютерів. Зараз ми стрімко йдемо вперед, — говорить Сем Морріс, технічний директор Cary Academy. — Відтепер ми сфокусовані на розвитку креативності учнів і більш персоналізованому навчанні».

High-School-HallwayCary-Academy

Директор школи Дон Берґер стверджує, що досягнення успішних результатів навчання — це наслідок того, що Cary Academy надає портативний комп’ютер кожному з учнів. «Стратегія 1:1 дає учням змогу отримувати знання так, як у них це виходить найкраще», — зазначає Дон Берґер.

Проблеми

Запровадження стратегії 1:1 в Cary Academy означало, що технології потрібно розглядати як засіб досягнення мети, а не самоціль. Це також означало, що рівень технічної оснащеності класів мав відповідати дійсності та загальному рівню технологій, доступних у світі.

«В інших сферах учні не “прив’язані” до нерухомого пристрою зокрема настільного комп’ютера, — каже Морріс. — Тому доречно забезпечити їм такий самий рівень мобільності в школі. Технології у світі не існують самі собою, — говорить він. — Зазвичай люди беруть із собою смартфони, ноутбуки та інші пристрої. Чому в школі все має бути інакше?».

Разом із тим, комп’ютери мають бути не лише мобільними, а й досить захищеними та надійними, щоб витримувати активне використання учнями.

«Щоб програма 1:1 була успішною, обладнання має бути надійним, — зазначає Берґер. — Програма не дасть результатів, якщо пристрої для навчання постійно потребуватимуть ремонту».

Рішення

Надати кожному учню ноутбук-трансформер Lenovo ThinkPad X201, яким можна керувати за допомогою стилуса або клавіатури. Пристрій важить трохи більше 1,5 кг, користуватися ним легко та зручно. Це означає, що учні можуть проводити дослідження, створювати презентації або читати навчальні матеріали як вдома, так і в кампусі Cary Academy.

ThinkPad X201 надійний і довговічний для використання в будь-якому місці: у у кампусі, на автобусних зупинках, навіть у кафе, де є небезпека щось пролити, і таки проливають — на пристрій*. 

Thinkpad_X201_Tablet_Cary-Academy

Берґер поділився, що Cary Academy ретельно досліджувала, які пристрої можуть витримати таке тривале використання та необережність учнів: «Ми вибрали Lenovo, тому що ця компанія відома надійністю пристроїв».

«Діти дуже жорстко експлуатують комп’ютери, — говорить Морріс. — Найважливішими вимогами для нас були довговічність і надійність. Lenovo ThinkPad X201 вигідно відрізнявся за цими параметрами. Пристрій добре нам підходить, оскільки для нього характерний тривалий термін служби».

*Подібна експлуатація не гарантує подальшого функціонування пристрою.

Результати

Застосування ThinkPad X201 допомагає Cary Academy залишатися вірною своїй стратегії розвитку 1:1, орієнтованій на результативність навчання та розрахованій на використання комп’ютерів будь-коли та будь-де.

Ноутбуки ThinkPad X201 працюють так само старанно, як і учні. Трансформери, здатні працювати без підзаряджання до восьми годин, допомагають учням Cary Academy підлаштовуватися до шкільного середовища 1:1 і виконувати всі необхідні завдання.

«Пристрої Lenovo здатні перетворити кампус на open-air клас, — говорить Берґер. — Просто подивіться, як студенти-спортсмени використовують персональні комп’ютери “на колінці” — виконують завдання в автобусі під час поїздки, зокрема, на тренування тощо».

«Ноутбуки “2-в-1” ThinkPad дають змогу створити більш автентичне навчальне середовище, в якому технології — лише спосіб виконання роботи, — каже Морріс. — Ми розуміємо, що все робимо правильно, коли не думаємо про технології, коли технології — це тільки інструмент».

«Cary Academy є лідером запровадження стратегії 1:1. Від самого початку школа усвідомлювала всю важливість надання ПК кожному учневі, — каже Міхаель Шмедлен, директор департаменту міжнародної освіти Lenovo. — Програма 1:1 допомогла запровадити більш персоналізований підхід до навчання та розкрити творчий потенціал кожного учня».


Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи