Упровадження інновацій позитивно і глобально змінює освітній процес. А завдяки колабораціям відомих брендів світ отримує ще більше можливостей. Благодійний підрозділ Lenovo Foundation започаткував глобальне партнерство з Solve Education! — некомерційною організацією EdTech, яка прагне надати доступ до якісної та ефективної освіти всім без винятку.
Компанія Solve Education! відома своєю флагманською містобудівною грою Dawn of Civilization (DoC), спрямованою на ефективне вивчення англійської мови. Організація прагне покращити навчальний досвід студентів у всьому світі за допомогою гейміфікації.
Основний напрям діяльності Lenovo Foundation — вдосконалення STEM-освіти*. Тож можливість об’єднатися із Solve Education! має велике значення. У межах партнерства компанія Lenovo фінансує ініціативи Solve Education! для покращення ігрового контенту. Це дасть змогу гравцям отримати знання в різних галузях: від базової математики до предметів, пов’язаних зі STEM.
Довідка Lenovo. *STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — підхід до освітнього процесу, в основі якого лежить проста і доступна візуалізація наукових явищ.
Компанія Lenovo популяризує STEM-освіту та надає доступ до інноваційних технологій школярам і студентам усього світу. Таким чином, вдається гармонійно поєднувати класичні способи засвоєння навчального матеріалу з цифровими.
Про те, як компанія Lenovo підтримує STEM-освіту в Україні, читай у статті «Освіта майбутнього ближче, ніж здається. STEM-школа для юних українських винахідників».
Гейміфікація освіти заохочує до навчання
Solve Education! руйнує одвічний стереотип, що діти можуть ефективно навчатися лише за допомогою підручників і практичних робіт. Особливо під час пандемії COVID-19, коли доступ до освіти став обмеженішим, ніж раніше, а перехід до дистанційного домашнього навчання може демотивувати дітей. За 2020 рік стало зрозумілим, що основне завдання — заохочувати учнів і забезпечити безперебійний навчальний процес.
Ігрові програми Solve Education! не лише стали мотиватором для продовження навчання, а й викликали неабияку зацікавленість. Мініігри дають дітям можливість опановувати новий матеріал і отримувати бонусні бали на кожному рівні. Крім того, можна контролювати час, проведений перед екраном. Гейміфікація викликає у дітей ентузіазм і сприяє їхньому загальному розвитку. Крім англійської, гравці вивчають також інші предмети, зокрема математику та природознавство.
Нові можливості для студентів із різних куточків світу
Місія Lenovo Foundation — робити STEM-освіту доступнішою для всіх категорій суспільства. Відповідно до цієї місії, така співпраця надає нові можливості тисячам студентів у різних країнах, зокрема в Індонезії, Малайзії, Нігерії і Таїланді.
Наприклад, в Індії в межах співпраці Lenovo Foundation із Masoom Education ігри Solve Education! впроваджуватимуть у навчальні програми 85 вечірніх шкіл. Завдяки цьому 20 тисяч учнів у Мумбаї та Пуна-Сіті отримають доступ до новітніх інструментів STEM-освіти, що допоможе додатково зацікавити та мотивувати їх під час навчання.
«Lenovo Foundation підтримує наше бачення щодо ролі технологій у процесі набуття нових навичок і знань у 21 столітті. Завдяки співпраці Solve Education! з Lenovo STEM-освіта стала доступною для великої кількості людей, надаючи їм нові можливості», — зазначив генеральний директор Solve Education! Джанін Тео (Janine Teo).
Незалежно від того, чи проходять заняття вдома, чи в класі (у країнах, де обмеження знімаються), гейміфіковане навчання є доступною альтернативою, що надає освітньому процесу нового сенсу і задоволення. Разом із Lenovo компанія Solve Education! прагне збільшити кількість своїх навчальних програм у всьому світі наступного року.
«Це партнерство втілює місію Lenovo Foundation: використання технологій із метою покращення доступності освіти для представників малозабезпечених верств населення. Ми побачили, як ця співпраця корисна студентам у всьому регіоні, й сподіваємося поширити таку ініціативу в більшості країн», — поділилась керівниця благодійного підрозділу Lenovo в азійсько-тихоокеанському регіоні Пратіма Харіте (Pratima Harite).
У вересні 2021 року працівники компанії Lenovo зробили значний внесок у розвиток цієї програми під час «Глобального місяця служіння». Волонтери розробили новий контент і стали менторами для студентів, щоб покращити ефективність програми та поширити STEM-освіту в усьому світі. Це ще один крок на шляху до освіти, доступної кожному!