У квітні 2018 року інноваційний лідер Lenovo та лідер із виробництва мотоциклів для MotoGP компанія Ducati оголосили про початок співпраці. Відтоді гордість Ducati — гоночні мотоцикли Desmosedici — стали ще кращими, завдяки потужному штучному інтелекту та сучасним комп’ютерним технологіям.
Сила двигуна плюс сила технологій
Легкий, потужний і вражаюче гарний Desmosedici з 16-клапанним двигуном та аеродинамічним корпусом із вуглецевого волокна був створений для перемог. Постійне вдосконалення модельного ряду, а також відчайдушна сміливість і майстерність команди з 2007 року дозволяють Ducati незмінно перебувати в авангарді MotoGP.
Технології все більше змінюють світ спорту. Перемога в серії MotoGP вимагає від пілотів і мотоциклів нових надможливостей. Таких, які можуть дати лише комп’ютерні технології. Із цим Ducati допомагає світовий технологічний гігант Lenovo.
Все починається з сенсорів на мотоциклах. Вони відстежують всі дії: від швидкості тягового колеса до часу розгону двигуна. Під час заїзду всі дані телеметрії передаються на ноутбуки Lenovo ThinkPad P1. Це дає команді змогу відстежувати більшість параметрів і збирати всі дані.
Зібрана сенсорами та проаналізована ThinkPad інформація допомагає Ducati наче під мікроскопом вивчати поведінку мотоциклів від старту до фінішу. Завдяки цій можливості компанія безперервно вдосконалює Desmosedici, робить нові версії моделі ще потужнішими та витривалішими.
«Що швидші комп’ютери, то швидші мотоцикли» — каже IT-менеджер команди Ducati Corse Стефано Рендіна.
Відео англійською мовою
Робимо швидшими і мотоцикли, і комунікацію
Головний офіс Ducati розташований у Болоньї (Італія), а гонки проходять по всьому світі. Якби не технології Lenovo, не так просто було б збирати та аналізувати дані після заїздів. Адже команда сьогодні змагається в Барселоні, завтра ганятиме в Нідерландах, а післязавтра проводитиме, наприклад, Ducati China Panigale Cup. Це перший офіційний монобрендовий конкурс, організований у Китаї. Стартував у травні 2019 року.
Lenovo спрощує та пришвидшує комунікацію. «Це дає можливість Ducati швидше розробляти нові запчастини, оновлювати мотоцикли та створювати нові продукти», — каже Стефано Рендіна.
Lenovo та Ducati поєднує не лише жага безкінечного розвитку і перемог. Як і Lenovo, Ducati — новатор у своїй справі. Італійська компанія починала в 20-х роках минулого століття з виготовлення радіообладнання. Тоді почали використовувати вакуумні лампи, і це дало поштовх розвитку AM-радіомовлення. Засновники Ducati мріяли зробити наступний крок у радіотехніці. І, доки не почалась Друга світова, вони активно рухались у цьому напрямку.
Під час війни в Ducati розробили новинку — легкий мопед Cucciolo (щеня — з італійської). Він міг розганятись до 65 км/год і був дуже зручним в умовах вузьких італійських вуличок. А невдовзі найрізноманітніші мотоцикли були вже основним продуктом компанії.
Сьогодні Ducati незмінно присутня на елітних гоночних трасах. Але кінцева мета компанії — робити швидшими, безпечнішими та зручнішими мотоцикли для широкого користувача. І технології, які приносять перемогу на MotoGP, далі відправляються і на завантажені вулиці Сан-Франциско, і на вимощені бруківкою провулки Києва, щоб дарувати своїм власникам незалежність від напруженого трафіку.
Комфорт, швидкість, щоразу нові можливості для користувачів та прагнення рухатись безкінечно вперед — все це споріднює двох світових гігантів Lenovo та Ducati.