- Виручка компанії збільшилась на 7% у річному обчисленні та сягнула $14,5 млрд.
- У другому кварталі дохід до оподаткування склав $470 млн і збільшився на 52% рік до року.
- Чистий прибуток збільшився на 53% рік до року та склав $310 млн.
- Компанія бачить значні можливості для зростання в майбутньому, що перевищують прогнози аналітиків.
Компанія Lenovo Group звітує про рекордну виручку у другому кварталі, яка склала $14,5 млрд і збільшилась на 7% рік до року. Водночас усі напрями бізнес-групи повідомляють про впевнений розвиток. Рекордний дохід до оподаткування склав $470 млн, що на 52% більше проти аналогічного кварталу минулого року. Тоді як чистий прибуток також виріс на 53% у річному обчисленні до рекордних $310 млн. Базовий прибуток на акцію за другий квартал склав $2,59 центів (20,08 центів HK$).
Крім рекордних квартальних результатів, фінансова стійкість і сталий розвиток Lenovo нещодавно були підтверджені присудженням агенцією Moody's, Standard & Poor's і Fitch високого інвестиційного рейтингу, а також успішним розміщенням облігацій на світовому ринку.
“Рекордні результати цього кварталу відображають нашу відданість задоволенню потреб кожного в умовах роботи, навчання та розваг удома. Усі наші основні види бізнесу показали річний приріст, а виручка від розробки програмного забезпечення та надання сервісних послуг зросла і досягла нового рекорду. Оскільки світ продовжує пристосовуватися до “нової норми”, ми впевнені в довгостроковому потенціалі зростання як напрямку пристроїв, так і хмарної інфраструктури. Lenovo використовуватиме основні компетенції ー виробничу ефективність і глобальну та локальну присутності, прискорюючи розвиток бізнесу послуг для кращого використання можливостей і стимулювання сталого зростання” ー коментує Ян Юаньцін (Yang Yuanqing), голова ради директорів та генеральний директор Lenovo.
Економічні перспективи
У 2020 році безліч галузевих чинників, включно з геополітичною невизначеністю, глобальною пандемією COVID-19 і дефіцитом поставки комплектуючих, обумовленим високим попитом, продовжують впливати на постачання та виробництво. Проте, Lenovo бачить позитивні перспективи на другу половину року. Адже “нова норма” роботи, навчання і розваг удома визначає довгострокові тенденції зростання попиту на пристрої та формує високі вимоги до хмарних й інфраструктурних рішень. Бізнес-група очікує, що загальний ринок ПК виросте далеко за межі поточних прогнозів і наблизиться до 300 млн пристроїв у 2020 календарному році, що приблизно на 25 млн більше за минулорічний обсяг ринку.
Огляд бізнес-групи
Підрозділ Intelligent Devices Group (IDG) демонструє найвищі показники ефективності. Рекордна виручка групи PC and Smart Devices (PCSD) склала $11,5 млрд, що на 8% більше проти аналогічного періоду минулого року. Група звітує про рекордний дохід до оподаткування в розмірі $723 млн, показавши зростання на 18% рік до року, і лідируючу в галузі маржу прибутку на рівні 6,3%. Операційні можливості Lenovo, своєчасне реагування на тренд віддаленої роботи та навчання, а також фокус на преміальних продуктах і сегментах, що швидко розвиваються, забезпечили рекордну ефективність щокварталу. Lenovo ー лідер на світовому ринку ПК із часткою ринку 23,6%.
Другий бізнес-підрозділ IDG, Mobile Business Group (MBG), звітує про квартальне збільшення виручки на 39%. Підрозділ повернувся до тенденції щорічного зростання, продовжуючи впевнене відновлення після впливу COVID-19. Зростання на ринках у Латинській Америці та Північній Америці ще більше зміцнилось, тоді як в Європі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні ー прискорилось. У другому кварталі також відбулися ключові кроки компанії із запуску смартфона з гнучким екраном ー razr 5G і першого ігрового смартфона під брендом Lenovo Legion. Компанія й надалі використовуватиме широке портфоліо продуктів та інновації 5G, щоб забезпечити прибуткове зростання в майбутньому.
Підрозділ Data Center Group (DCG) продовжує демонструвати зростання та покращувати прибутковість. Виручка збільшилась на 11% у річному обчисленні й досягла $1,48 млрд. Напрям постачання хмарних послуг (Cloud Service Provider) продовжував зростати в усіх регіонах, збільшивши дохід на 34% рік до року. В основі цього результату лежать постійні інвестиції Lenovo в розробку та виробництво власних продуктів, що призвело до значного успіху в дизайні материнських плат і систем. Виручка напряму Enterprise and SMB business практично не змінилася проти аналогічного періоду минулого року, але перевершила ринковий прогноз на 3 пункти. Двозначне зростання показали й сегменти програмно-визначеної інфраструктури (Software Defined Infrastructure, 22%), зберігання даних (Storage, 15%), програмного забезпечення (Software, 47%) та послуг (Services, 11%). Додатковою сферою зростання для напряму стало нещодавно анонсоване партнерство Lenovo із SAP. Інфраструктура як послуга TruScale (TruScale Infrastructure-as-a-Service) від Lenovo у поєднанні із корпоративним хмарним рішенням від SAP (HANA Enterprise Cloud) дозволяє клієнтам безпечно зберігати конфіденційні дані в локальному середовищі замовника, завдяки гнучкій моделі споживання з оплатою по мірі використання.
Напрям Intelligent Transformation продемонстрував стрімкий розвиток у другому кварталі, показавши двозначне зростання у всіх сегментах. Результати демонструють його значимість у якості каталізатора довгострокового розвитку бізнес-групи. Сегмент смарт-інтернету речей (Smart Internet of Things) продемонстрував упевнене зростання більш ніж на 36% у річному обчисленні, у той час як сегменти “розумної” інфраструктури (Smart Infrastructure, 21%) і Smart Verticals (72%) показали значне двозначне зростання виручки. Сегмент розробки програмного забезпечення і надання сервісних послуг (Software and Services) зріс на 39% рік до року і досягнув нового рекорду ー $1,2 млрд, що становить 8,5% загальної виручки компанії, навіть при загальному збільшенні виручки усієї бізнес-групи. Напрями доданих послуг і програмного забезпечення (Attached Service and Software) та керованих послуг і рішень (Managed Service and Solutions) також продемонстрували швидке зростання, а виручка сегменту електронної комерції (E-commerce) виросла більш ніж на 40% у річному обчисленні.