Люди та технології — дві рушійні сили успіху компаній. Проте люди, технології, способи ведення бізнесу і роботи постійно змінюються. Тому інноваційний лідер Lenovo удосконалює пристрої та сервіс, розширюючи таким чином наявні можливості і створюючи нові умови для розвитку бізнесу. Презентація інновацій, обговорення викликів у сфері та перспектив для партнерів, які відкриває співпраця з компанією Lenovo, — нинішній круглий стіл став продуктивним продовженням попереднього. За рік пріоритет у напрямку Small and Middle Business (SMB, середній і малий бізнес) залишився незмінним. Головна мета як компанії Lenovo, так і її ключових партнерів — робити все, щоб споживач був задоволений.
Пропонувати не пристрої, а досвід
Зміни поведінки споживачів під час вибору комп'ютерної техніки та аксесуарів спонукають партнерів шукати нові підходи до залучення клієнтів. Який шлях є найбільш перспективним за нинішніх обставин, як за допомогою екосистеми пристроїв звести ризики в бізнесі до мінімуму і що поліпшити, щоб бути клієнторієнтованим?
«Зараз споживачі переходять від вибору брендів до вибору досвіду, — зазначає Сергій Горохов, менеджер із розвитку бізнесу персональних корпоративних систем Lenovo. — Зазвичай вони вже мають власний досвід взаємодії з персональними пристроями тих чи інших брендів. І коли я спілкуюся з замовниками, стикаюся з упередженням, суб'єктивними оцінками. Тут на допомогу приходить тестування. Причому воно не прив'язане до короткострокової покупки — це просто отримання клієнтом нового суб'єктивного досвіду».
Менеджер по роботі з партнерами Lenovo Сергій Вакуленко підтримує думку про важливість позитивного досвіду: «Ми докладаємо великих зусиль для того, щоб працювати з нами було легко. В першу чергу йдеться про інформаційну підтримку і базу знань. Портфоліо бренду настільки широке, що розібратися в ньому непросто. Тому ви маєте можливість отримати всю необхідну інформацію на загальному корпоративному сайті http://psref.lenovo.com/. Тут представлена вся наша продукція, як для бізнес-сегменту, так і споживча. Специфікації на будь-яку серію, фото, список присутніх на українському ринку конфігурацій пристроїв тощо».
Компанія Lenovo відома тим, що максимально адаптує пропозиції під очікування користувачів. В Україні доступний локальний сайт для партнерів https://conf.lenovo.ua, де ви також можете знайти необхідну інформацію щодо техніки Lenovo. Процесор, пам'ять, вінчестер, операційна система — дізнатися все про компоненти можна завдяки фільтрам. Реалізовано тут і опцію порівняння моделей, доступні сертифікати та декларації.
Яким чином можна ще поліпшити досвід користувачів, особливо коли мова йде про ноутбуки для бізнесу ThinkPad та екосистеми Think від Lenovo, які практично не представлені в роздрібних магазинах і мережах?
Ми розуміємо, наскільки важливо для бізнесу прийняти зважене рішення. Тому пропонуємо можливість вибирати пристрій не тільки за фото, описом, відеооглядом. Для потенційних партнерів ми можемо надати для тестування пристрої зі складу дистриб'ютора».
Мобільність плюс безпека — вимоги сучасності
Ще одна об'єктивна тенденція сучасного бізнесу — віртуалізація офісу та розширення переліку робіт, які виконуються віддалено. Така мобільність зручна як для керівників, так і для співробітників. Але тепер на перший план виходять питання захисту інформації — й у Microsoft є готове рішення.
Ляна Аванесян, національний тренер «Майкрософт Україна» поділилася: «Якщо говорити про безпеку, то на сьогодні Windows 10 — найбільш захищена операційна система. Головним критерієм у її розробці стала безпека. Користувачеві доступна біометрична авторизація, інструменти програмного захисту, зокрема Windows Defender, шифрування жорсткого та знімного дисків і багато іншого».
Про вирішення задачі безпеки даних говорив і Микола Антонюк, керівник напрямку персональних комп'ютерів Lenovo в Україні: «Компанія Lenovo надає до восьми методів аутентифікації пристроїв. Вони можуть бути реалізовані тією чи іншою мірою всі одразу або частково. Це забезпечує даним користувача максимально високий рівень захищеності. Наші методи, доступні в серії ноутбуків для бізнесу ThinkPad від Lenovo, — сканер відбитка пальця, розпізнавання по локації за допомогою GPS, підтримка смарт-карт, розпізнавання особи в якості пароля активації Windows. Подібна авторизація, своєрідний face-control, вже широко застосовується в смартфонах, але незабаром ця технологія стане must have і в ноутбуках».
Безпека на рівні пристрою починається з розробки продукту — надійного з точки зору конструкції, а також із фізичними та програмними методами захисту. Користувач має бути впевнений, що в будь-якій ситуації найцінніший актив — дані про нього та його компанію — будуть збережені. Саме тому бізнес-ноутбуки ThinkPad перевіряють за допомогою 12 тестів та 20 процедур на міцність і працездатність за стандартами Міністерства оборони США MIL-STD 810G. Пристрої цього легендарного бренду проходять понад 200 додаткових перевірок якості в лабораторіях Lenovo. Це підтверджує довговічність, продуктивність і безпеку ноутбуків, щоб користувач міг зосередитися на безперервній роботі.
Бізнес без простоїв — бізнес без втрат
Сергій Вакуленко зазначив, що велика компанія з сотнею співробітників відносно спокійно переживе несподіваний вихід із ладу одного робочого місця. Але для малого та середнього бізнесу кожен день простою може обернутися фінансовими і репутаційними втратами.
З вересня 2017 року Lenovo взяла на себе підвищені зобов'язання. Всі моделі ноутбуків для бізнесу ThinkPad супроводжуються гарантійним обслуговуванням із максимальним терміном ремонту до п'яти робочих днів.
Микола Антонюк підкреслив, що сукупна вартість володіння технікою для багатьох компаній не є першочерговим чинником. Здебільшого, під час закупівлі керівництво вирішує питання забезпечення фірми обладнанням, орієнтуючись на поточний бюджет.
Такий підхід призводить до того, що закуповують комп’ютери, не розраховані на використання в умовах корпоративного середовища. Через це компанії не можуть ефективно управляти ресурсами, надійно захистити себе від збоїв, вірусних атак й інших можливих проблем у майбутньому. При цьому часто не беруть до уваги, що витрати на сервіс і збитки через простій будуть істотно вищими, ніж «переплата» за корпоративний продукт.
Lenovo піклується про стабільну роботу підприємств як малого, так і середнього бізнесу. Портфоліо компанії з великим вибором інноваційних продуктів дає можливість створювати індивідуальні рішення для будь-якого бізнесу. Крім розгалуженої екосистеми під загальним брендом Think, компанія пропонує низку опций, наприклад, подовження гарантії, додаткові сервіси і можливість купити саме той пристрій, що точно відповідатиме завданням.
Круглий стіл із ключовими партнерами бізнесу корпоративних персональних систем Lenovo — чудова нагода не лише обговорити тенденції, а й отримати фідбек щодо реалізованих заходів. І саме завдяки цьому покращувати сервіс і продукти так, щоб вони максимально відповідали очікуванням клієнтів.