Компанія Lenovo активно співпрацює з компаніями малого та середнього бізнесу. Ми створюємо рішення, які роблять їхню роботу технологічнішою та продуктивнішою.
ThinkPad, найбільш прогресивний та інноваційний ноутбук Lenovo для бізнесу, наприкінці 2017 року відзначив своє 25-річчя. За ці роки в усьому світі продано 130 млн пристроїв цієї серії, чим ми дуже пишаємося.
Команда Lenovo постійно шукає способи стати ще більш корисною для малого й середнього бізнесу. І з 1 червня по 29 липня 2018 года покупці ноутбуків бізнес-класу Lenovo можуть взяти участь в акції із розіграшем подарунків.
В рамках круглого столу, присвяченого питанням співпраці з бізнес-сегментом представники Lenovo й компаній-партнерів обговорювали, що зроблено у 2017 році та які інновації буде втілено найближчим часом, щоб користувачі відчули ще більше задоволення технікою та сервісом.
Новий сайт — більше можливостей
Головна новина 2017 року для українського ринку — запуск порталу https://lenovo.ua з онлайн-магазином. На майданчику враховано інтереси всіх категорій користувачів: і клієнтів, і потенційних покупців, і партнерів. Зокрема, там зручно підбирати за конфігураціями ноутбуки для бізнесу ThinkPad, десктопи ThinkCentre, робочі станції ThinkStation й інші пристрої Lenovo.
Отримувати необхідну інформацію, ставити питання експертам, оновлювати драйвери — тепер все можна робити в одному місці.
Найближчим часом з’явиться можливість шукати моделі за партномерами й фільтрами. Буде додано сертифікати на кожну модель, декларації, фото та відеоогляди.
Тренінги, конференції — підвищення компетенції
Влітку 2017 року в п’яти містах України пройшла серія технічних семінарів SMB Road Show. На цих заходах фахівці Lenovo презентували партнерам і потенційним замовникам робочі станції, мобільні пристрої й інші рішення для малого та середнього бізнесу. Розповідали про новинки й тенденції розвитку продуктів; також гостям було представлено інфраструктурні IT-рішення для центрів обробки даних.
Сергій Вакуленко, менеджер із роботи з партнерами Lenovo: «Ми показали потенційним клієнтам із бізнес-сегмента, для чого взагалі потрібні комерційні пристрої. Продемонстрували, що працювати з Lenovo легко і приємно».
В рамках SMB Road Show пройшли виставки, тренінги для дистриб’юторів.
Lenovo продовжує впроваджувати інновації та персональні рішення для бізнесу. Оновлення, які з’являться найближчим часом, буде представлено на Road Show влітку 2018 року. Всі, хто цікавиться цим напрямом, можуть відвідати тренінги, щоб першими дізнатися про інновації та застосовувати їх у своєму бізнесі.
Ми проводимо заходи для партнерів і тісно співпрацюємо із представниками бізнесу та кінцевими споживачами.
Персоналізація проектів — запорука успіху
Корпоративні серії ноутбуків ThinkPad передбачають можливість збирати конфігурації моделей під вимоги конкретного замовника. Це дає унікальні технічні можливості для зростання бізнесу й отримання переваг перед конкурентами.
На практиці це означає, що протягом максимум 48 годин проект закріплюється за партнером — він отримує відповідь із цінами, моделями і термінами поставки. Клієнт отримує унікальний пристрій, пристосований під вимоги і завдання конкретного бізнесу. В роздрібній торгівлі моделі з подібними конфігураціями купити неможливо.
Сервіс — новий рівень
У 2017 році ми запустили нову програму гарантійного обслуговування. За цією програмою ноутбуки для бізнесу ThinkPad отримують підтримку щонайдовше за п’ять робочих днів. Це скоротить можливі простої в бізнесі.
Сергій Вакуленко: «Ми обіцяли, що протягом п’яти робочих днів із моменту потрапляння ThinkPad у сервісний центр у Києві відремонтуємо його. З вересня 2017 року п’ять робочих днів відлічуються з дня, коли клієнт здав пристрій до пункту прийому в будь-якому місті України. Якщо робота людини не може чекати навіть день, ми пропонуємо заміну — пристрій такого ж класу або вищого».
Представники компаній-партнерів розповіли команді Lenovo в Україні про очікування та потреби малого й середнього бізнесу. Ефективний зворотній зв’язок і діалог із партнерами — запорука успішної співпраці й ще більшого розуміння побажань користувачів. Тож із новими знаннями, амбітними планами й викликами компанія рухається далі.