Правильні інструменти розкривають потенціал на повну. Працівники проводять співбесіди з компаніями та самі приймають рішення щодо «найму» роботодавця. 68% співробітників українських компаній — роботи. Це фантастичне майбутнє? Ні. Це сучасність — реалії, в яких працює та розвивається нове покоління співробітників. Про те, як компанія Lenovo готова до такого розвитку подій, представники провідних ІТ-медіа та партнери інноваційного лідера дізналися під час презентації в Україні суббренда ThinkBook і масштабного оновлення лінійки ThinkPad.
Зустрічають по… техніці
Співробітники нової формації люблять працювати не лише в офісі, а й у місцях, зручних саме для них, які надихають і водночас дають можливість бути на зв’язку з усім світом. ThinkBook — це ноутбук, продуманий для міленіалів і покоління Z. Він поєднує в собі переваги пристроїв із двох різних сегментів — користувацьких ноутбуків та ноутбуків для бізнесу.
Міленіалам потрібні легкість і потужність. Бізнесу — всі сучасні системи захисту даних. Компанія Lenovo прислухалась до користувачів нового покоління, що диктують свої правила на робочих місцях, і створила ноутбук, в якому враховані їхні вимоги.
Під час презентації гості долучилися до складання своєрідної mind map, що відображає світ і очікування користувача. Заповнюючи інтерактивну дошку, учасники опитування відповідали на важливі запитання про те, що їх надихає, що вони цінують у техніці та робочих інструментах найбільше і в яких найнезвичніших місцях їм доводилося працювати. Ця mind map продовжує традиції дослідження компанії про те, чого прагнуть люди — співробітники організацій різних масштабів.
Міленіали — агенти впливу, агенти змін
Генеральний директор Lenovo в Україні Тарас Джамалов зазначив, що метрик, за якими компанія з’ясовує потреби, насправді більше 10. Проте думка й очікування людей — те, що потрібно враховувати найбільше в умовах постійно мінливого робочого середовища.
«Ви замислювалися, який відсоток компаній сегмента малого та середнього бізнесу (СМБ) купує техніку так само, як і звичайні користувачі? Кілька років тому ми були здивовані, що 25–43% представників СМБ купують техніку, просто відправляючи ІТ-фахівця або директора до магазину, де він вибирає пристрої для офісу.
Ще одне дослідження розкрило інші факти щодо поведінки компаній. Усередині організації люди на різних посадах віддають перевагу різній техніці. Ми побачили, що, наприклад, адміністративний персонал — ресепшн, бухгалтерія — вибирають користувацькі ноутбуки, тоді як топ-менеджмент, ІТ-фахівці віддають перевагу ноутбукам для бізнесу.
Ми розуміємо, що компанії — це передусім люди. Тоді для кого ж ми маємо робити пристрої — для компаній чи співробітників цих компаній? Чого очікують від ноутбуків сьогодні міленіали та покоління Z, частка яких зараз становить понад 40% персоналу?
Вони хочуть гарний, потужний ноутбук і найважливіше — бажають отримати ноутбук від роботодавця, а не принести власний пристрій. Їм потрібна можливість використовувати робочий ноутбук в особистих цілях. Є країни, де ситуація на ринку праці така, що саме претенденти влаштовують «співбесіду» роботодавцю. Вони так і запитують: «Який ноутбук ви мені дасте? Якщо мені він не підійде, я до вас не піду».
Я сподіваюсь і вірю, що ми знайшли рішення, яке підійде для компаній і до того ж буде ідеально підходити для нового покоління співробітників сучасного офісу».
ThinkBook і ThinkPad — нові можливості для бізнесу та людей
Матей Містурік (Matej Misturik), бренд-менеджер ThinkPad у країнах Європи, Близького Сходу та Африки, презентував ноутбуки ThinkBook і оновлені ThinkPad та розповів, чому обидва цих бренди представлені в комерційному портфоліо Lenovo.
«Як зазначив Тарас, люди — це найважливіша рушійна сила бізнесу. І перша особливість розвитку галузі сьогодні — думка кінцевого користувача стає все важливішою для виробника. Інша особливість полягає в тому, що модернізація ІТ-технологій, спрощення роботи та впровадження хмарних технологій потребують нового рівня безпеки та збереження даних. Неважливо, велика у вас компанія чи малий бізнес. Навіть невеликі компанії, що працюють із важливими даними, можуть зіткнутися з серйозними фінансовими та репутаційними ризиками, пов’язаними з невідповідним рівнем кібербезпеки.
І третє. Впровадження штучного інтелекту для підвищення продуктивності системи, застосування AR\VR-технологій для навчання та розваг, необхідність бути Always-on (постійно на зв’язку — прим. ред.), використання мереж п’ятого покоління (не лише 5G, а й нові версії Wi-Fi) — все це потрібно враховувати під час вибору техніки. Чи впорається ваше обладнання зі зростаючими потребами?
ThinkPad X390 YOGA
Ми створили пристрої, які забезпечують високий рівень мобільності та безпеки даних, а також відкривають можливості для співробітників нового покоління.
Зокрема коли ноутбук закритий, у користувача немає можливості отримувати новини та повідомлення в реальному часі. Так чому б не зробити щось більше з ноутбуком? Чому б ноутбуку не отримувати повідомлення, коли його кришка закрита, а ви прогулюєтеся. Навіщо торкатися ноутбука, якщо можна керувати голосом? Це і багато іншого впроваджено в наших продуктах ThinkPad X1 і ThinkBook.
У серіях ноутбуків для бізнесу ThinkPad оновлені моделі продовжують традиції довговічності, надійності та безпеки: ThinkPad T490, T490s, T590, Х390 і Х390 YOGA. Ці пристрої пройшли 20 процедур і 12 тестів на відповідність стандартам Міністерства оборони США MIL-STD-810G та ще понад 200 додаткових перевірок якості в лабораторіях Lenovo.
ThinkPad T490s
Суббренд-новинка ThinkBook — це лінійка ноутбуків, створена для компаній СМБ. ThinkBook має вигляд елегантного та стильного пристрою для користувачів — легкий і тонкий ноутбук в алюмінієвому корпусі. Але водночас у ноутбуці є всі необхідні для бізнесу характеристики та засоби безпеки ThinkShield. Дискретний модуль TPM 2.0 шифрує дані та забезпечує апаратну аутентифікацію як додатковий спосіб захисту.
Опція Modern Standby виводить ноутбук зі сплячого режиму менш ніж за півсекунди та дає можливість перевіряти e-mail і слухати музику, навіть коли ноутбук знаходиться в режимі очікування і з закритою кришкою.
ThinkBook 13s
Сканер відбитка пальця вбудований у кнопку включення — можна входити до системи одним дотиком, як це робиться на смартфоні. Завдяки опції швидкого заряджання можна продуктивно працювати цілий день далеко від офісу.
Ноутбуки можуть розкриватися на 180 градусів, щоб ними було зручно користуватися для колективної роботи над проєктами і в комфортних домашніх умовах. ThinkBook відмінно підійде невеликим компаніям, у яких немає можливості звертатися до технічної підтримки* всередині організації».
*На ThinkBook надається глобальна гарантія, яка діє в 160 країнах світу. В Україні ноутбуки ThinkBook, як і ThinkPad, супроводжуються гарантійним обслуговуванням із максимальним терміном ремонту протягом п’яти робочих днів.
Homo Passionate — нове покоління людей, нове покоління ідей
Натхненним завершенням офіційної частини став виступ Анни Мазур — засновниці Happy Monday, кураторки Pro Bono Club Ukraine, Brand Ambassador у Digital Women 2020 Ukraine. Анна поділилася досвідом щодо розбудови платформи професійного розвитку Happy Monday і розповіла про нове покоління Homo Passionate, які розширюють свої можливості задля змін на краще (Empowerment for change).
«У країнах, де розвивається автоматизація, один зі 100 співробітників — робот. Популяція роботів щорічно збільшується на близько 15%. Аналітики прогнозують, що за 10 років роботом буде кожен 20-й співробітник у компаніях, особливо на виробництві. Це призводить до скорочення персоналу. Але чи варто боятися такої ситуації?
Якщо уважно придивитися до оточення та замислитися, наскільки правдива ця цифра, виявляється, що 68 людей зі 100 — вже “роботи”. Саме стільки, згідно зі статистикою — 68% людей — не отримують задоволення від того, що роблять. Прокидаючись, ідуть на роботу з ненавистю до того, чим займаються, і чекають п’ятниці. Мене це лякає. Мені не хочеться, щоб люди навколо ставали такими — безініціативними, без блиску в очах, роботизованими, без енергії та внутрішньої свободи, що не бажають розвиватися і приймати рішення. Але як же нам зупинити і не допустити надалі перетворення людей розумних на людей-роботів?
Чи дійсно автоматизація і технології — те, чого нам найбільше варто боятися сьогодні? Мені здається, що одна з найбільш істотних загроз перед людьми майбутнього — не перетворитися з Homo Sapiens на Homo Robotus. Але де та межа, завдяки якій ми будемо відрізнятися?
Моя відповідь — це пристрасть. Саме вона відрізняє нас від роботів. Пристрасть — це жага діяльності, натхнення, інтерес, готовність докласти всіх зусиль, часу та енергії, щоб реалізувати поставлену задачу. Робити щось пристрасно — це робити те, що любиш.
Homo Passionate — ось людина нового покоління. Вона креативна, емоційна, мислить критично, ставить запитання та шукає можливості. Але головне — вона не боїться змінюватися і змінювати все навколо.
Потрібно перестати боятися майбутнього, автоматизації, технологій. Майбутнє — крута можливість здивувати світ своїм талантом. А у таланту немає певної особи, однієї ролі, меж, часу й географії.
Коли пристрасть рухає людиною, для неї нема перешкод у досягненні цілей. Неважливо, чи є стіл і стілець, чи знаходиться співробітник в офісі чи поза ним, не потрібні особливі умови. Вистачить того інструмента, що допомагає реалізувати божевільну пристрасть, дає можливість людям робити те, що їм подобається.
Мені дуже радісно, що ідея розкриття потенціалу і талантів знаходить відображення у таких брендів, як Lenovo, — в інструментах, які компанія пропонує новому поколінню».
Більше про оновлення серії ThinkPad і нові можливості для бізнесу читайте на нашому порталі.