Компанія Lenovo створює інноваційну та надійну техніку, визнану в усьому світі. Та непередбачувані випадки можуть трапитись навіть із найнадійнішими пристроями. Зазвичай, це відбувається в класичний «найбільш незручний момент». Робочий тиждень — у розпалі, тож вирішувати питання потрібно дуже швидко — провести відеоконференцію, презентувати проєкт клієнту або терміново підготувати звіт. Навіть якщо ноутбук домашній, залишитися без улюбленого серіалу та свіжого огляду на YouTube чи пропустити рейд — неприємно. Більше тобі не потрібно терміново бігти до сервісного центру або запрошувати знайомого «комп’ютерника» у гості. Значна частина несправностей виникає через те, що інстальовані програми «не сходяться характерами» з операційною системою та драйверами, але це можна виправити.
Завдяки інструменту від компанії Lenovo для своїх пристроїв ти зможеш віддалено та самостійно провести діагностику і навіть вирішити багато ситуацій без допомоги фахівців Сервісних Центрів. Інструмент підходить для ThinkPad, Legion, YOGA та ideapad. Розпочнемо.
Підготовка. Зроби це правильно
Для початку перейди на сайт служби підтримки Lenovo. Використовуй для цього браузери Chrome, Opera або Mozilla Firefox.
Далі виконай діагностику з рівнем доступу «Адміністратор системи». На головній сторінці клікни «Визначте Ваш продукт».
Дай дозвіл на встановлення програми Lenovo Service Bridge (LSB).
Після цього на сайті мають відобразитися дані про твій ноутбук або ПК: модель, серійний номер, статус гарантії. У цьому вікні клікни «Спробуйте наш новий інструмент: рішення за 3 кроки».
На стартовій сторінці діагностики, куди тебе має перенаправити система, ти приходиш до першого кроку.
Крок перший
Клікни «Оновлення драйверів». Тобі потрібно встановити ще один-два застосунки, докладніше про це — нижче.
Зараз система перевірить, наскільки актуальні драйвери системи та за потреби запропонує нові. Після твого підтвердження починається сканування, а тобі необхідно дати дозвіл на встановлення ще однієї програми.
Тепер дочекайся результату сканування, зазвичай воно триває до п’яти хвилин. Після перевірки пристрою хмарна діагностика показує результат і дає рекомендації. Так, у нашому прикладі варто оновити BIOS.
Припустимо, у твоєму випадку необхідних драйверів може бути декілька. Клікни «Оновлення драйверів» і дай дозвіл на завантаження та інсталяцію.
Коли ти встановиш усі необхідні драйвери, після чого може знадобитися перезавантаження пристрою, запусти перший крок знову. Сервіс знову просканує систему, і ти отримаєш результат.
У багатьох випадках на цьому етапі рішення знайдено. Якщо ні, переходь до наступного кроку.
Крок другий
На цьому етапі ти зможеш виконати діагностику компонентів, вибрати повну діагностику чи конкретний компонент. Другий варіант особливо корисний, якщо в системі нещодавно щось міняли, наприклад, накопичувач.
Після запуску ти побачиш, який компонент уже пройшов сканування, і скільки приблизно часу ще залишилося.
Після закінчення перевірки система віддаленої діагностики покаже тобі проблемний компонент і підкаже, що робити далі. Радимо «Зберегти журнал діагностики», що сприятиме прискоренню сервісного обслуговування, якщо воно раптом знадобиться.
Крок третій
У деяких випадках тобі може знадобитися спеціальне обладнання. Якщо самостійна діагностика не дала можливості виявити проблему, третім кроком може стати звернення до фахівців із сервісного обслуговування компанії Lenovo. Підготуй журнал діагностики з минулого кроку, а в сервісі після перевірки розкажуть, що робити далі.
Якщо ти власник ноутбука для бізнесу ThinkPad або ThinkBook від Lenovo, не забувай, що на ці пристрої надається глобальна гарантія, яка поширюється на 160 країн світу. Список країн, у яких на твій ноутбук діє глобальна гарантія, ти знайдеш тут. В Україні ноутбуки ThinkPad і ThinkBook супроводжуються гарантійним обслуговуванням із максимальним терміном ремонту до п’яти робочих днів.
Щоб заощадити свій час, використовуй «Рішення за 3 кроки» від Lenovo. Цей сервіс допоможе тобі розбиратися зі збоями максимально швидко та просто.