У зв’язку з карантинними обмеженнями компанія Lenovo запускає програму «Подовжена гарантія», яка дозволить користувачам пристроїв Lenovo, гарантійний термін обслуговування яких сплинув чи спливає у період з 15 березня по 30 квітня 2020 року, подовжити гарантійний термін пристроїв на 75 додаткових календарних днів при зверненні до 31 травня 2020 року.
Щоб скористатися цією програмою, користувачу необхідно перевірити дати завершення гарантії свого пристрою і якщо вони потрапляють у вказаний проміжок, звернутися у сервісний центр F1 для оформлення продовження гарантії. Щоб дізнатися деталі, зателефонуйте до колл центру F1 — 0 800 800 018.
Детально ознайомитися з гарантійною політикою компанії Lenovo ви можете за цим посиланням.
Графік роботи служби технічної підтримки: понеділок — п'ятниця: з 9:00 до 18:00.
Якщо вас цікавлять детальні поради щодо віддаленої діагностики пристрою, ви зможете почитати інструкцію в матеріалі Вирішити все! Як виконати діагностику ноутбука Lenovo самостійно.
Про те, як допомогти пристрою прослужити довше, читайте в статті Як почистити свій комп'ютер: ноутбуки, монітори, системні блоки.