1

ThinkBook для бізнесу. Як еволюція ноутбука впливає на робочий простір

Завдяки технологічному прориву світ змінюється з неймовірною швидкістю. Сьогодні комп’ютери застосовують в усіх сферах життя, і як результат — змінюється не лише процес праці, а й сам робочий простір. Епоха працівників on-the-go («на ходу») спонукає компанії шукати надійні пристрої, з якими зручно працювати завжди й усюди, куди б не «закинула» ділова поїздка чи виїзна нарада з клієнтом. Користувачі перших офісних десктопів ледве впізнали б їхніх сьогоднішніх «нащадків» — надлегких і ультратонких. Однак для молодого покоління працівників така техніка є обов’язковою умовою для успішного виконання завдань.

Дослідження сучасних тенденцій трансформації робочого простору та нових потреб працівників надихнули компанію Lenovo створити нове рішення для бізнес-користувачів — ноутбук Lenovo ThinkBook.

Lenovo_ThinkBook_4_Business

Серію ThinkBook презентували світу 13 травня 2019 року на конференції Transform 3.0 at Accelerate в Орландо (США, штат Флорида), а вже 1 серпня її представили в Україні. Ця лінійка ноутбуків призначена для малого та середнього бізнесу. Візуально ThinkBook нагадує пристрій для особистого користування. Ці ноутбуки в гладкому алюмінієвому корпусі оснащені різними бізнес-опціями, зокрема опцією безпеки ThinkShield.

Фахівці Lenovo створили цю серію з огляду на потреби бізнес-користувача і побажання нового покоління працівників, які постійно перебувають у русі.

Сучасний пристрій для бізнесу

За останнє десятиліття популярність портативних комп’ютерів зростала паралельно з тим, як вони ставали більш легкими, доступними та «навчилися» під’єднуватися до Wi-Fi. Для багатьох міленіалів і представників покоління Z, які розпочинали свою кар’єру одразу після університету, ноутбуки стали основним робочим пристроєм.

Ці молоді люди, ймовірно, ніколи не мали й не користувалися настільними комп’ютерами. Вони виросли в новій реальності цифрового світу, незнайомій попереднім поколінням. Інтернет супроводжував їх від моменту народження, а мобільна революція відбулася вже за їхнього життя. Тому вони стали активними користувачами смартфонів і можуть виконувати безліч завдань на різних цифрових пристроях. 50% працівників використовують ноутбуки кілька разів на день.

Thinkbook_on_the_Go

У 2020 році міленіали та покоління Z становлять майже 60% ринку праці. Вони очікують, що компанія забезпечить їх портативними комп’ютерами для роботи. Попередні покоління рідко мали змогу обирати з усієї різноманітності обладнання, їм часто доводилося залишати свої пристрої на робочих столах. Але тепер працювати можна звідусіль, а це значить, що всі, від клієнта до баристи в кафе, бачитимуть пристрої співробітників компанії. Чимало працівників замислюються над запитанням: «Що мій пристрій говорить про мене?».

Work_with_ThinkBook

Компанія Lenovo провела опитування серед користувачів у Північній Америці, Південній Америці, Європі та Азії щодо того, які характеристики робочого ноутбука для них є найбільш важливими. Майже 40% респондентів-міленіалів і представників покоління Z говорили про матеріал і зовнішній вигляд. У подальших дослідженнях, проведених у США та Великобританії, фахівці Lenovo виявили реальну проблему у виборі апаратного забезпечення в сфері малого та середнього бізнесу. Складність в тому, як із обмеженими ресурсами утримати талановитих співробітників і водночас зберегти їхню ефективність та оперативність.

Міленіали вибирають ThinkBook

Ноутбуки ThinkBook від Lenovo зовні нагадують моделі преміум-класу. Вони розкриваються на 180 градусів і мають ультратонкі рамки, що робить пристрої з великим екраном більш портативними. В серії ThinkBook S є моделі з екранами діагоналлю 13 і 14 дюймів. Надтонкий комп’ютер ThinkBook 14s у легкому алюмінієвому корпусі сірого кольору важить лише 1,5 кг, а ThinkBook 13s — 1,34 кг.

ThinkBook_Team_Collaboration

«На все, що робить компанія Lenovo, надихають наші клієнти, і будь-яке покоління продукту має пропонувати їм щось вагоме, — поділився Ерік Ю (Eric Yu), старший віцепрезидент і генеральний менеджер Lenovo з продуктів для сегменту малого та середнього бізнесу, Lenovo Intelligent Devices Group. — Після вивчення закупівель ПК широким колом організацій малого і середнього бізнесу ми зупинилися на рішенні ThinkBook. Завдяки нашій фокус-групі ми дізналися, що багато представників малого і середнього бізнесу обирають пристрої, орієнтовані на співробітників нового покоління, які хочуть працювати за допомогою оригінального обладнання. Але менеджери компаній, які займаються закупівлею обладнання для співробітників, дуже переймалися тим, до чого подібні компроміси призведуть у майбутньому, особливо в питаннях техпідтримки та безпеки корпоративних даних. Із ThinkBook про цю проблему можна забути».

Стильний цифровий асистент — ThinkBook від Lenovo — створений з урахуванням можливостей малого і середнього бізнесу, а також потреб нової генерації працівників — міленіалів і покоління Z. Цей пристрій поєднує в собі опції захисту даних і водночас створює враження легкості, портативності та зручності для користувача. А що ще потрібно для успіху в бізнесі, як не надійний пристрій?

Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи