Нова реальність, у якій ми всі опинилися після пандемії, змінила правила гри в модній індустрії: бренди почали переходити на принципи sustainable у виробництві та впроваджувати нові технології, при цьому збільшуючи активність у мережі.
Своїми думками щодо змін в індустрії моди поділилась Лілія Літковська, дизайнерка одягу та засновниця бренду LITKOVSKAYA.
Які канали просування з використанням нових технологій варто вибрати модним брендам (ігри, соціальні мережі, відеоконтент і т. ін.)?
Перше, на що необхідно зробити ставку модним брендам, — соціальні мережі. Це швидкий зв'язок і презентація вашого продукту. І тут так само швидко можна отримати фідбек і зрозуміти, чи продовжувати заглиблюватися в якесь питання або прийняте рішення.
Що ви думаєте про віртуальний одяг? Чи є у нього майбутнє і яке?
У модній індустрії все так швидко змінюється: наряди, колекції, сезони — а нові технології призупинили цей процес. Це такий собі напрямок в sustainable, завдяки якому споживачка не купує чергову (соту за ліком) сукню, щоби бути найкрасивішою та наймоднішою на вечірці. Наприклад, віртуальний одяг — це можливість зробити фото і постати у зовсім новому образі, не завдаючи при цьому шкоди навколишньому середовищу. Не знаю, наскільки віртуальний одяг укоріниться в моєму житті, але у світі навколо, я думаю, він буде існувати.
Наскільки доречно використовувати передові технології в моді (віртуальний одяг, технології доповненої реальності, NFT, 3D-друк) на українському ринку? Чи готовий наш покупець до таких змін?
Україна — частина великого світу, і у нас все відбувається так само швидко і яскраво, як і в інших країнах. Це доводять безліч наших компаній, які створюють подібні технології для всього світу. Я впевнена, у нас все буде приживатися так само, як і всюди. Я не поділяю Україну і решту світу. Якщо говорити про технології та віртуальну реальність, то тут людство перебуває в одному великому океані.
Як нова реальність вплинула на моду і ставлення покупців до неї?
Багато хто почав ставитися до покупок більш свідомо, почали купувати менше, але вкладати в дорожчі речі, які мають певну цінність. Для покупців стало важливим купувати одяг, який прослужив би не один місяць або сезон, а залишився в їх гардеробі надовго. Ця тенденція змінила підхід модних будинків до створення одягу. Ми стаємо «чистіше», і це радує!
Коли ми з Lenovo починали роботу над колекцією, у нас було кілька ідей співпраці та реалізації наших спільних цінностей. Мені було приємно, що команда Lenovo прийняла рішення і проголосувала за ідею з глибоким змістом, віддавши перевагу ARTISANAL.
Компанія Lenovo та український бренд LITKOVSKAYA представили спільний проєкт — капсульну колекцію чохлів для ноутбуків флагманської серії YOGA. Аксесуари виготовлені в унікальній техніці, яку команда Лілії Літковської використовує в демікутюрній лінійці ARTISANAL.
Полотно, з якого виготовляються речі колекції, — це обрізки тканин, вінтаж та залишки архівних колекцій, розібрані на клапті й заново сплетені на столітніх дерев'яних станках карпатськими майстринями за прикладом класичних «доріжок».
Кожен чохол не схожий на попередній, бо має особливий візерунок. Користувачі пристроїв бренду YOGA — цінителі стилю та інновацій, тому чохли в колаборації з брендом LITKOVSKAYA створені саме для цієї лінійки.
Чи зможе модна індустрія рано чи пізно зовсім відмовитися від реклами в друкованих виданнях і живих показів? І чи замінять їх технології доповненої реальності?
Я не знаю, як можна відмовитися від живих показів, тому що випуск одягу — це творчість, а творчість — це любов і енергія, яка не може існувати в якійсь площині або бути ув'язнена в метал/екран. Штучний інтелект, VR, AR — все це прекрасно, але шви, лінії, грацію можливо передати тільки в офлайні. Я не знаю, як світ зможе відмовитися від живих показів, концертів, перформансів, театрів та іншого. Я не відмовлюся від цього і буду стояти до останнього, щоб все це існувало в реальності. Але варто зазначити, що у віртуальному світі однозначно відбудеться своя трансформація. І вже глядачеві вибирати, до чого схилятися.
Ноутбуки бренду YOGA від Lenovo створені для поціновувачів стилю та інновацій. Адже кожна деталь моделей YOGA 9, YOGA 7, YOGA Slim 9 і YOGA Slim 7 говорить про їхню індивідуальність: чи то витончене металеве шасі, тканинні або шкіряні кришки екранів, трендові колірні рішення корпусу.
Новинки YOGA створені, щоб зробити життя свого власника простіше за допомогою розумних можливостей, які економлять час.
- Датчики уваги відстежують відсутність користувача і забезпечують автоматичний вихід з облікового запису;
- З технологією Windows Hello досить посмішки власника, щоб миттєво розблокувати ноутбук;
- Для безпеки даних пристрої оснащені сканером відбитків пальців і шторкою конфіденційності для веб-камери;
- Особливість YOGA 9 та YOGA 7 — розкриття на 360 градусів. Це дає змогу максимально комфортно використовувати пристрої у чотирьох різних варіантах залежно від ситуації.
Для творчих користувачів деякі моделі оснащено стилусом, який ховається у пристрій. Сенсорний екран стане найзручнішим полотном у моменти натхнення. Ноутбуки YOGA від Lenovo — стильні та розумні, створені для тих, хто задає тренди повсякдень.
Джерело: ELLE