1

Перший випуск Sensorama Academy: де опанувати імерсивні технології

Імерсивні технології — це не майбутнє IT, це теперішнє. Де українським фахівцям навчитися працювати з віртуальною і доповненою реальністю? Хто допоможе, якщо ідеї та бажання розвиватися є, а знань і технічних засобів бракує?

27 квітня відбувся перший випуск курсу «Розробка VR-ігор в Unity» Sensorama Academy. 12 випускників за місяць напруженої роботи освоїли принципи VR/AR програмування і створили на платформі Unity перші власні VR-ігри. Під час навчання учасники освітньої програми використовували ігрові ноутбуки Legion Y520 від Lenovo та тестували свої ігри на шоломах віртуальної реальності Lenovo Explorer.

Sensorama Academy — це проект засновників Sensorama Lab Кирила Покутного і Сергія Терещенка, організований в партнерстві з інноваційним лідером Lenovo. Платформу для навчання надав Парк інновацій UNIT.City.

Сергій Терещенко, Sensorama Lab, Co-founder & CEO:

«У проекті Sensorama Academy експертиза Sensorama Lab поєдналася з інноваційними технологіями Lenovo. Завдяки цим двом складовим студентам наших курсів надані всі можливості стати фахівцями в AR/VR-технологіях».

Тарас Джамалов, генеральний директор Lenovo в Україні:

«У компанії Lenovo ми не лише розвиваємо перспективний напрям AR- і VR-технологій. Ми також підтримуємо молодих талановитих фахівців, які розвиватимуть його в Україні та за її межами. Перший випуск Sensorama Academy представив нам чотири приголомшливі команди, які зуміли за три тижні пройти шлях від ідеї до повної реалізації VR-гри. Приємно було дізнатися, що багато випускників планують реалізовувати свої ідеї вже за межами академії».

Перший випуск Sensorama Academy. Фото 1

Інноваційна освітня платформа Sensorama Academy з’явилася як відповідь на наполегливі запити ринку. Імерсивні технології стрімко розвиваються. Попит на VR/AR/MR-продукти є практично в кожній сфері: реклама, бізнес-проекти, освітні програми, виробництво, архітектура та дизайн, охорона здоров’я.

Компанія IDC прогнозує, що до 2022 року зростання глобального ринку AR- і VR-пристроїв становитиме 52,5%. Але фахівців, здатних створювати продукти та рішення в цій сфері, досі дуже мало.

Ті, кого сьогодні знають як експертів, напрацьовували свою базу методом спроб і помилок, отримували знання з розрізнених джерел, перевіряли і шліфували їх на власному досвіді. Новачкам знання потрібні вже зараз, і їм необов’язково проходити такий довгий шлях.

Sensorama Academy в короткі терміни готує фахівців-практиків, які зможуть дати ринку якісний і різноманітний VR-контент. Слухачі навчаються і створюють свої проекти під керівництвом ментора — сильного і досвідченого практика. На першому потоці студентам допомагав Олексій Сисоєв — викладач курсу «Розробка VR-ігор в Unity» і керівник R&D відділу Sensorama Lab.

Перший випуск Sensorama Academy. Фото 2

Sensorama Academy спільно з Lenovo дали слухачам можливість працювати на потужному спеціалізованому обладнанні. VR-контент створювався на ігрових ноутбуках Legion Y520 від Lenovo з чотириядерним процесором Intel Core-i7 7700HQ, графічною картою GTX 1050 Ti та продуманою двовентиляторною системою охолодження. Легкі і зручні VR-шоломи Lenovo Explorer, у яких учні тестували проекти, завдяки високій роздільній здатності (2880 х 1440) дають змогу комфортно і довго працювати з різними VR-додатками.

Віталій Годзула, керівник підрозділу планшетів і VR-продуктів компанії Lenovo в Україні:

«Віртуальна реальність застосовується не тільки в іграх. Але саме ігри допомагають наочно та швидко навчати охочих застосовувати VR у своїй роботі або створювати імерсивні рішення для бізнесу, освіти, виробництва та інших сфер.

Дуже добре, що в нашій країні працюють VR-розробники такого рівня, як Sensorama Lab. Ще краще, що вони готові ділитися своїм досвідом, і Sensorama Academy в партнерстві з Lenovo допомагає отримати професію майбутнього всім, хто готовий розвиватися в цьому напрямі.

Учні, яких ми бачили на випуску, за короткий час зуміли створити цікавий і перспективний контент. Це саме те, що потрібно зараз на ринку. VR активно проникає в наше життя. Він вплине на кожного, це лише питання часу!»

Перший випуск Sensorama Academy. Фото 3

Перший навчальний потік Sensorama Academy був експериментальним. Випробувати в ньому свої сили запросили студентів київських вишів; про набір оголосили і в спільноті Sensorama. І навіть при цьому конкурс на місце був дуже високим. В результаті робочі команди об’єднали слухачів з абсолютно різним досвідом. Серед них були художниця, архітектор, викладач із «Культурного проекту», 3D-графік, UI-дизайнер. Хтось прийшов із нульовим досвідом в програмуванні, але з ідеями і гарячим бажанням навчитися. Хтось уже пробував створювати проекти на платформі Unity. Цей мікс ідей, навичок і досвіду зробив спільну творчість цікавою та продуктивною.

Перший випуск Sensorama Academy. Фото 4

Свої роботи — ігри VR Race, Elite Kyiv, VR Vandalism і Remember — команди представили на нетрадиційному випускному. Гості заходу змогли протестувати їх за допомогою VR-шолома Lenovo Explorer, оцінити ідеї та якість їхньої реалізації.

Уляна Автономова, керівник проекту Sensorama Academy:

«Чи можна створити VR-гру за один місяць без попередніх знань? На випуск першого курсу "Розробка VR-ігор в Unity" в Sensorama Academy всі охочі протестували чотири проекти і побачили роботи наших студентів, які навчалися з нуля. Ми дуже задоволені їхніми результатами. Більшість випускників планують надалі розвиватися у сфері технологій віртуальної реальності. Дякуємо Lenovo за партнерство! Разом ми зможемо підготувати фахівців для VR/AR-технологій, які швидко розвиваються в Україні та світі».

Як випускники планують застосовувати отримані знання? Хтось, як художниця Юлія Бєляєва або педагог «Культурного проекту» Оксана Садовенко, опанував VR, щоб розширити горизонти у своїй роботі. Хтось збирається глибше зануритись у сферу імерсивних технологій і шукає можливість долучитися до команди розробників. А троє з дванадцяти випускників за підсумками своєї роботи отримали від Sensorama Lab пропозиції  співпраці.

Світ VR/AR-технологій стрімко зростає. Йому потрібні люди, готові вбирати знання, мислити нестандартно, постійно розвиватися й експериментувати. Перший випуск показав: Sensorama Academy в партнерстві з Lenovo готові навчати фахівців, які візьмуть майбутнє у свої руки.

Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи