1

Tech World 2021: чому вчителі вибирають гібридне викладання в новій реальності

Смарттехнології дають змогу адаптуватися до сучасних умов і значно розширюють потенціал людини у будь-якій сфері життя. У часи локдаунів компанія Lenovo впроваджує інновації та виводить освітній процес на якісно новий рівень. Докторка Марісела Бесерра (Maricela Becerra), професорка латиноамериканської літератури та культури каліфорнійського коледжу та новаторка Lenovo, поділилася своїм баченням гібридного навчання та розказала, чому студенти надають перевагу саме онлайн-заняттям.

Марісела Бесерра: «З правильними технологіями можливо все»

Коли почалася пандемія, мені дали 15 годин на переведення моїх офлайн-занять на онлайн-платформу. Як і більшість педагогів, я сумнівалася, чи зможемо ми настільки швидко налагодити систему віртуального навчання та викладання. Але останні півтора року показали нам, що з правильними технологіями все можливо.

Я вважаю, що адаптація до нової реальності передбачає готовність до несподіваного.

Як професорка коледжу, я організовую свої заняття так, щоб у будь-який момент можна було легко перемикатися з реальних на віртуальні. Ми довго навчалися та опановували нові технології, щоб це стало можливим. Тепер, коли ми набули нового досвіду, знання та інноваційні інструменти працюють на нас.

Цьогорічна тема Lenovo Tech World — це саме адаптація до нашої реальності після кількох місяців перебування в інтернеті. Я рада бути тут та поділитися своєю історією та поглядом на гібридне навчання: як на його поточний стан, так і на наслідки. Я хочу, щоб кожен із моїх студентів здобув якісну освіту незалежно від того, де він навчається та виконує завдання. Ось чому я надаю перевагу гібридному підходу.

Tech World 2021

Гібридне навчання — чому його вибирають

У цьому семестрі переді мною постав вибір: викладати повністю в офлайні чи проводити заняття за гібридною моделлю (суміш офлайн і онлайн-класів). Я вибрала другий варіант, оскільки, на мою думку, він пропонує найкраще з обох світів. 

Більшість моїх студентів — це іммігранти першого покоління*, що працюють повний день і виконують безліч сімейних обов’язків. Онлайн-навчання надає їм додаткові можливості та звільняє час для виконання обов’язків в інших сферах життя. Так, іноді під час онлайн-заняття утримувати увагу студентів складно, коли ми всі годинами сидимо перед екранами комп’ютерів. Однак я вважаю, що плюсів більше, ніж мінусів.

Довідка Lenovo. *Перше покоління іммігрантів — іноземці, які нещодавно іммігрували, зокрема постійні та тимчасові резиденти (наприклад, студенти-іноземці та трудові мігранти, які довго перебувають у країні, але не є туристами чи відвідувачами), гуманітарні мігранти (біженці) та навіть несанкціоновані мігранти. 

Tech World 2021

Для мене також украй важливо, щоб мої учні мали змогу поділитися студентським досвідом зі своїми сім’ями. Перехід на віртуальне викладання та навчання був важким для всіх нас. Та коментар, який я отримала від мами моєї студентки, нагадав мені, чому цей перехід того вартий. 

У минулому жінка не відвідувала коледж і наполегливо працювала, щоб надати дитині тих можливостей, яких вона сама була позбавлена. Коли дівчина почала відвідувати онлайн-заняття просто на кухні, мама вирішила приєднатися. Вони читали разом, і жінка часто заохочувала доньку ділитися своїми враженнями з класом. Наразі це один із найважливіших моментів у моїй кар’єрі, тому що він змусив мене усвідомити значення моєї роботи та можливості віртуального навчання. 

Доступне викладання та навчання: переваги гібридного підходу

З мого досвіду, гібридний підхід робить процес навчання доступнішим. Він не тільки забезпечує більшу гнучкість, але й надає нам інструменти, до яких зазвичай не маємо доступу на офлайн-занятті. Чудовим прикладом є можливість додавати титри до моїх лекцій, що зацікавило багатьох моїх студентів. Деякі з них передивляються або уповільнюють певні частини моїх уроків, щоб було зручніше конспектувати.

Tech World 2021

Я також вважаю, що гібридна модель, попри відсутність фізичних зустрічей студентів і викладачів, призводить до більш особистої взаємодії. У мене є багато студентів, яким зручніше комунікувати через онлайн-платформу. Під час індивідуальних онлайн-занять студенти висловлюють певні думки, якими зазвичай вони не стали б ділитися. Цей формат дає мені змогу краще пізнати своїх студентів, вислухавши їх і відповідно адаптувавши свої заняття.

Технології Lenovo дарують можливості гібридного викладання

Технології — важлива частина моєї гібридної моделі навчання. Під час попереднього запису лекцій та створення інтерактивних завдань мені потрібна надійна техніка. Вона дає мені змогу записувати якісний контент і створювати затишний цифровий простір для моїх студентів. Я також прагну вивчати та використовувати нові інструменти на заняттях. 

Одна з переваг гібридного викладання — можливість прислухатися до потреб студентів і знаходити технологічне рішення для підтримки їхньої жаги до навчання.

Крім того, технології допомогли мені поєднати стиль життя академіка, мами, дизайнерки наліпок і професійної глядачки телесеріалів. Мені подобається універсальність ноутбука YOGA 9i, що дає мені можливість переходити від однієї ролі до іншої. Усього за одну хвилину я можу перетворити ноутбук з інструмента для планування уроку на альбом для мого 4-річного малюка. 

Про те, як гібридну модель навчання застосовують в українських школах, — у нашому матеріалі «Простір для розвитку. У Києві відкрито інноваційний “Освіторія Хаб” для вчителів».

За гібридним навчанням — майбутнє. Торік багато студентів відчули переваги онлайн-занять, а педагоги намагались орієнтуватися на їхні думки та уподобання, щоб якнайшвидше адаптуватися до нової реальності. Завдяки підтримці Lenovo технології надають вчителям можливість змінюватися та змінювати світ.

Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи