1

Згуртована команда — ключ до успіху! Способи здивувати та потішити ваших працівників

Методи підтримання командного духу, які застосовували в бізнесі десятиліттями, вже втратили свою актуальність у ХХІ столітті. Якщо вже 2019 року міленіали та представники покоління Z становили 40% робочої сили, логічно, що компаніям потрібно навчитися підтримувати ці таланти якнайкраще. Здебільшого це стосується організацій, де простежується високий рівень плинності кадрів. Ось кілька практик, які ми рекомендуємо застосовувати для підвищення вмотивованості працівників. Зараз, коли більшість компаній поступово повертається до роботи в офісах або випробовують схему гібридного графіка, такі способи взаємодії набувають актуальності.

Дозвольте їм запитувати у вас що завгодно.

Чи ви коли-небудь чули про практику AMA (Ask Me Anything — Запитай у мене що завгодно)? Є велика ймовірність, що ваші працівники хотіли б мати з вами саме такий тип взаємин! Представники нової робочої сили прагнуть відчувати зв’язок від людини до людини. Тож відкривайтеся їм та дозвольте побачити у вас щось більше, ніж просто керівника.

Зробіть можливим надавати вам зворотний зв’язок.

Запитайте у вашої команди, в який спосіб ви можете стати їм у пригоді. Ви демонструватимете, що цінуєте розвиток, показуючи, як це: ставити запитання та отримувати зворотний зв’язок, залишаючись нейтральним, поводячись гідно та з вдячністю. Це те, що зацікавить багатьох міленіалів.

Підтримуйте їхні інтереси, надаючи можливість ділитися ними.

У вас є член команди, який завжди в курсі нових тенденцій у технологіях? Віддайте шану його пристрасті, запропонуйте поділитися знаннями з командою. Так, кожен у вашій команді побачить цінність своїх унікальних талантів, а ви матимете змогу дізнатися про нові тенденції.

Вихід за межі бізнес-діяльності вартий похвали.

Міленіали очікують, що робота доповнить їхнє життя, замість того, щоб «відбирати» його. Покажіть своїм колегам, що цінуєте їхній час, впроваджуючи не пов’язані з роботою види діяльності. Надайте їм доступ до того, із чого варто зробити сторіз в Instagram та до чого вони навряд чи долучилися би самостійно.

Напишіть для них відгук у LinkedIn.

Багато хто з ваших працівників виріс в інтернеті та приділив досить багато часу своїй онлайн-присутності. Для них блискучий відгук у LinkedIn від роботодавця — це велике визнання. Продемонструйте, що ви розумієте, що для них важливо.

Запропонуйте день піклування про себе в офісі.

Ви очікуєте від своїх фахівців багато чого, і коли вони відчувають свою цінність та вашу підтримку, вони хочуть працювати із ще більшою віддачею. Нехай працівники знають, що ви прагнете їхнього добробуту. Проводьте регулярні велнес-заходи, зокрема масаж, йогу, здорове харчування та спа-процедури.

Запровадьте традицію запрошувати спікерів щомісяця.

Нові люди в компанії мають відчувати, що робота, яку вони виконують, не суперечить  їхнім цінностям. Впроваджуйте культуру, в якій цінуються нові способи мислення, залучаючи запрошених спікерів, які надихатимуть і мотивуватимуть!

Облаштуйте кімнату для медитації.

Минули часи, коли люди були готові відключити свою людську сутність, щоби включитися в роботу. Працівники — це, насамперед, люди, а вже потім — ресурс. А це означає, що вони приходять із почуттями, особистими викликами, турботами та болем. Вшануйте всі аспекти особистості ваших колег (а не лише ті, що відповідають за продуктивність), пропонуючи їм місце, де вони зможуть провести певний час наодинці зі своїми почуттями.

Ініціюйте щомісячне коло вдячності.

Більше, ніж отримувати бонуси та статуси, представники нової робочої сили хочуть бути поміченими та визнаними за те, хто вони є. Заведіть звичку відзначати таланти, які ви бачите в них, за допомогою регулярного кола вдячності.

Дозвольте їм приводити своїх улюбленців до офісу.

Ніщо так не підіймає настрій, як раптово побачити щасливий помах хвоста собаки чи пригорнутися до пухнастого друга. Дозволити вашій команді брати своїх улюбленців на роботу — це маленький крок, який може спричинити серйозні зміни в атмосфері вашого офісу.

Нове покоління працівників — це люди, які шукають себе, ідеалісти, яким потрібні новий сенс і зміст в роботі. Ваша залученість в аспекти їхнього життя та роботи стане ключем до успіху. Будьте на одній хвилі з працівниками нового покоління. Допоможіть рушійній силі змін трансформувати вашу компанію на краще.

Поділіться з друзями

Також за темою

Рубрики

Розділи